Bevar overbygningen på Ebberup Skole.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar overbygningen på Ebberup Skole..


Gæst

#1

2016-10-02 09:33

Fordi jeg ønsker min kommende datter skal tilbydes at kunne færdiggøre folkeskolen på samme skole, i stedet for at skulle skifte skole.
Jeg mener det er mere trykt at kunne gå på samme skole fra start til slut.

Gæst

#2

2016-10-02 11:26

Har børnebørn der skal gå på skolen.

Gæst

#3

2016-10-02 13:04

Fordi jeg syntes det er vigtigt at bevare skolerne i landsbyerne.

Gæst

#4

2016-10-02 18:03

Min gamle skole er utroligt vigtig for en stor del af Vestfyn - ikke kun uddannelse - men en masse af de spinoff ting der følger med omkring skolen og det sociale liv i området.

Gæst

#5

2016-10-03 10:46

Det skal være en god oplevelse at gå i skole.
Lange skoledage og derefter lang transport hjem. Hvor er der tid til
at være sig selv eller sammen med vennerne dyrke idræt.


Gæst

#6

2016-10-03 11:38

Fordi vi skal støtte op om vores lokalsamfund.  Jeg bor i Tommerup st.  Så jeg føler med jer.  

Håber politikerne hører på os. 


Gæst

#7

2016-10-04 21:38

Det er vigtigt at bevare vores skole så vi fortsat kan skabe vækst i vores dejlige by og lokalsamfund . Vi ønsker at bevare en sund vækst og tiltrække tilflyttere til byen. Uden skolens overbygning vil tilflyttere og eksisterede borgere overveje flytning / fravælge byen og dette vil være katastrofalt for Ebberups fremtidige udvikling og trivsel
Casp9761

#8 Re:

2016-10-08 10:18

#1: -  

 


Gæst

#9

2016-10-09 08:16

Vi skal da selvfølgelig bevare vores overbygning på Ebberup Skole. En god skole i en god by med nogen gode borgere ☺

Gæst

#10

2016-10-18 21:33

At tvinge de øverste klassers elever til et skole skift = med en lukket skole om et par år. Hvorfor starte sine børns op i Ebberup hvis de ikke kan gå folkeskolen til ende. - Derefter er det børnehaven, Sportshallen. Og den sidste forretning i byen måske. Banker er jo allerede forsvunden. - Jeg har gået der, mine børn og børnebørnene er der nu. - Assens Kommune kunne jo havde undladt at yde støtte til alt udnødvendigt gøgl så kunne der blive råd. - Hvis det er fordi der er for få elever hmmm sæt antallet ned pr. klasse og lad det komme eleverne til gode. De holdt for da der var for mange. - Føj Assens det kan I gøre bedre. -

Gæst

#11

2016-11-08 08:47

fordi skolen er vigtig for den lille by, og meget vigtig for børnene
som elsker deres skole, og vores barnebarn har nogle rigtig gode og dygtige lærer som vi og han gerne vil beholde til han er færdig, og ikke skal om på en stor skole hvor børnenes behov ikke bliver fyldest gjordt som vi kan se den bliver gjord på
Ebberup skole det ville være en dødsynd at lave om eller lukke denne gode skole