Nej til de nye mødetider på UCL

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til de nye mødetider på UCL.


Gæst

#1

2016-08-30 12:36

Fordi det i stor grad påvirker min hverdag med små børn

Gæst

#2

2016-09-01 07:06

Fordi jeg ikke har tid til at være i skole fra 08.15-16.30 når jeg har barn hund og arbejde

Gæst

#3

2016-09-01 16:08

Fordi mængden af pauser er ekstrem i forhold til hvor sent vi får fri. Mindre pauser derved får vi tidligere fri.


Gæst

#4

2016-09-02 10:46

Jeg har valgt at sige nej tak til de nye møder tider. da jeg har et fritids arbejde. og når vi har de nye møder tider, plus arbejde, plus lektier, plus et privat liv. vi kan jo ikke nå det hele.

Gæst

#5

2016-09-05 04:27

Det er under al kritik, at vi på en uddannelse, hvor vi søger at skabe tryghed, stabilitet og nære omsorgspersoner for blandt andre børn, vil byde de studerende og deres familier så vekslende tider fordelt over så mange timer af dagen... Som enlig forældre skal jeg aflevere mit barn kl. 7.15 for at være på UCL kl 8.15 (Grundet UCL's ny adresse er der tilføjet 15 minutter til min transport - hver vej!) De dage, hvor jeg har fri 16.30 kan jeg være hjemme 17.10 (på en god dag), hvilket er 15 minutter efter lukketid i min datters børnehave... Jeg er ene om at opretholde et hjem og varetage min datters opvækst, og det hænger ganske enkelt ikke sammen... Jeg vil ikke gå glip af hendes barndom, og derfor må jeg skabe tid med hende, hvor jeg ikke er i skole, og hun ikke sover... Derfor skifter det konstant, om hun møder sent, bliver hentet sent, har korte eller lange dage, bliver hentet af mig eller skal hentes af det pågældende familiemedlem, der har tid den dag... Hun skal altså forholde sig til en masse skift - både tider og personer, og det ved vi alle ikke er hensigtmæssigt, og det ville vi ikke ønske for børn, vi ser i vores praktikker... Desuden en masse flere ting at holde styr på for mig selv - Huske at sørge for autostol til det pågældende famililiemedlem, ændret transport for at min datter i anden by (når jeg ikke selv har kunne hente hende til lukketid), huske folk på at tage hendes medicin med, og jeg mangler kontakten pædagogerne omkring min datter, fordi er igang med bålmad, beskidt eller lignende, når jeg aflevere og altså ikke selv henter.... Kæmpe opråb om ikke at foretage en masse ændringer uden at have gennemtænkt konsekvenserne for mennesker - rigtige mennesker....!!!