Bevar Hareskov Børnehus på Skovmose Alle

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Hareskov Børnehus på Skovmose Alle.


Gæst

#1

2016-08-18 19:40

Fordi furesø kommune ser helt bort fra menneskelige perspektiver i denne sag. Kommunen tænker kun p at spare penge og ikke på børn eller de unges trivsel.
Det viser sig gang på gang at Politikerne er kortsigtede i deres handlemåde. De regner nok ikke med at sidde en valgperioder mere, så problemerne der kommer er ikke deres.

Gæst

#2

2016-08-19 05:58

Børneinstitutioner skal ikke skabe usikre veje for børnene!

Gæst

#3

2016-08-22 13:49

Fordi det er den bedste børnehave i verden, var det i hvert fald for mange år siden..
Hvis børn og forælder stadig har brug for at børnehaven skal ligge der får de gerne min stemme, boede selv på Tibberup Alle og nød at der var kort til børnehaven, held og lykke

Gæst

#4

2016-08-23 20:15

Fordi jeg er enig i indholdet.

Gæst

#5

2016-08-24 04:36

Ved nedlægning af slottet vil der blive færre tilbud til unge i byen. Dette kan resultere i at de unge vil komme til at kede sig som kan / vil lede til højere grad af hærværk og kriminalitet. Min anbefaling er som tidligere Københavner dreng, fjern ikke børne og unge tilbud fra vores nærmiljø, -jeg har set hvad der kan ske når det sker!

Gæst

#6

2016-08-24 13:56

Jeg går på slottet, har gået på gasværket og har gået i hareskovbørnehus. Jeg synes ikke børnehaven skal flyttes for det er den eneste børnehave i det område, og for mig var det rart at man ikke skulle gå så langt for at komme hen til børnehaven. Jeg synes heller ikke at vi skal nedlægge slottet, for der samles både 7. 8. Og 9. På slottet er der mange af os i hvert fald i 7. der tager hen efter skole. Der er rigtigt rart at være og jeg synes det skal blive der! Hvis ikke slottet var der, tror jeg ikke vi ville være ligeså meget sammen. For mig er slottet en slags samlingspunkt. Jeg synes det er rigtig godt, at der bliver samlet underskrifter!

Gæst

#7

2016-08-24 13:56

Jeg går på slottet, og jeg synes at det er unfair at rive slottet ned, da det er det sted vi kan samles efter skole. Det styrker sammenholdet, både i klassen, på årgangen, og på tværs af årgangene. Jeg kan slet ikke forestille mig en tid uden slottet. Vi ville bare gå hjem, og sidde med vores mobiler, uden at være sammen. Jeg synes også at børnehuset skal blive der hvor det er, da det er det eneste i området. Jeg håber virkelig at i vil lytte til mig, og de mange andre der er imod forslaget, da jeg ved at mange ville blive ulykkelige hvis slottet forsvandt.

Gæst

#8

2016-08-24 16:55

Som beboer i hareskovby ønsker vi at bevare både børnehave og gasværk i de nuværende funktioner.  

-M-


Gæst

#9

2016-08-28 18:39

Hareskov børnehus skal blive liggende hvor det er, så der fortsat er plads til store og gode udearealer for områdets mange børn. Det er vigtigt at institutionerne i området ligger lidt spredt så det er legepladser i alle dele af Hareskovby og vi undgår p kaos i morgentrafikken til skolen og de øvrige institutioner. Nej tak til mere gennemkørende trafik på Skovbovænget! Og nej tak til P kaos på Birkevænget og til/frakørsel til Skovbovænget.