bevar campone assens strand

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bevar campone assens strand.


Gæst

#1

2016-06-14 04:19

Fordi det er på tide at man gør noget for camping pladsen og det øvrige forretningsliv i Assens. Kig dog hvor mange lokaler der er til leje i Østergade. Kunne man nu trække det dobbelte antal turister til Assens så ville der blive handlet noget mere.

Gæst

#2

2016-06-14 04:56

Fordi vi elsker denne campingplads. Det er simpelthen vores yndlingssted. Vi har desværre ikke haft tid til at være der endnu i år, men det kommer vi helt bestemt. :-)

Gæst

#3

2016-06-14 05:02

Bevar Assens camping

Gæst

#4

2016-06-14 08:10

Endnu en turisme sæson med begrænset omsætning er startet, uden afklaring for Camp One Assens Strand.
I 2013 ved kontraktens udformning, skrev Assens Miljø og teknik afdeling at de opfordrer til en gennemgribende undersøgelse af området grundet den tidligere losseplads.
Kontrakten blev alligevel underskrevet af vores nuværende borgmester, og der var stor optimisme til den forventede kommende udvikling i Assens.
Men myndighederne lukkede herefter pladsen pga. forureningen, pladsen blev indskrænket og udviklingen sat i stå.
I stedet for at vælge ordentlighed, i at leve op til kontrakten og oprense området som skrevet står, så vælger Assens Kommune at kaste sig ud i en opsigelse og en stævning af en privat virksomhed som derved drænes både økonomisk og personligt.
Det er ikke ordentligt!
Hvorfor lever Assens Kommune ikke op til sit ansvar og rydder op på grunden ifølge aftalen og til glæde for næste generation?
Hvis Camp One Assens Strands samlede planer kunne føres ud i livet med denne unikke beliggenhed, ville det betyde op til 20 årsstillinger og en omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, samt en endnu større omsætning i resten af kommunen.
En campinggæsts gennemsnitlige døgn forbrug er 273 kroner, hvoraf de danske gæster bruger ca. 20 % på selve overnatning og 80 % på andre aktiviteter i nærområdet.
Ordentlighed nu og lev op til kontrakten Assens!
Eller skal Assens huskes for juridiske spidsfindigheder, der dræner private erhvervsdrivende, videregiver forurening til næste generation og ødelægger turismen i Assens.

Jimmy Steen Eriksen
Liberal Alliance Assens
Solbakken 27
5560 Aarup

Gæst

#5

2016-06-14 08:32

Rigtig god ide med underskrift indsamling

Gæst

#6

2016-06-14 10:22

Tak til alle - der støtter op om CampOne Assens Strand ❤️ Gitte & Per Blaabjerg


Gæst

#7

2016-06-14 11:33

fordi jeg synes at Assens kommune går ud over deres beføjelser

Gæst

#8

2016-06-14 13:00

Pladsen betyder meget for mig da jeg arbejder hver anden weekend, min arbejdsplads ligger tæt på så jeg stadig kan nyde fritiden, der er by og vand tæt på, vi kan gå op i byen nyde en flaske vin og maden på en af de gode restauranter, vi kan sejle til Bogø, fiske, bade. Vi ser gerne Palle forsætter på pladsen og Per og Gitte får retten til at udvikle pladsen.

Gæst

#9

2016-06-14 13:06

Fordi at vi skal have campingplads i Assens

Gæst

#10

2016-06-14 16:16

fordi: det lugter ikke kun fordi, der har været losseplads; men også fordi, der er nogen med dårlig smag i munden..... og lugter det ikke også lidt af misundelse. Det er uacceptabelt, at kommunen trækker ud...trækker i land...de trækker også sig selv i halen..og så fordi, jeg synes, Gitte og Per om nogen fortjener at få lidt cadeau for deres store arbejde, der kun fører noget godt med til byen :)

Gæst

#11

2016-06-14 17:31

For at camp1 kan udleve deres visioner på hele det areal som hører til campingpladsen .
Connymaag

#12

2016-06-14 19:20

Det er fordi Assens by har brug for flere tourister. Gitte og Per fra Camp One er de rigtige personer til at udvikle en spændende  campingplads.


Gæst

#13

2016-06-15 10:05

Bevar CampOne Assensstrand

Gæst

#14

2016-06-15 11:38

Det er vigtigt at vi bevare Camping Assens strand,
Assens kommune lever af de turister der er der .

Gæst

#15

2016-08-10 17:36

Jeg syntes det vil være fuldstændig vanvittigt hvis Assens by ikke mere skal have en campingplads.
Da vi havde One Two butik i Assens, så og mærkede vi hvor mange kunder der kom i vores butik, og der blev virkelig købt ind, og selv om campingpladsen lukkede ned for vinter, kom kunderne og handlede

Gæst

#16

2016-08-10 18:49

Ja. Det er "lossepladsen" der er problemet. I enden af havnebassinet i Marina. Se så få den ordnet inden det bliver afviklet. Camp one skal blive der. Og skal bevares. Og trænger til renovering. Og nye faciliteter.

Gæst

#17

2016-08-10 20:11

Fordi min familie og jeg synes godt om Assens og campingpladsen trækker mange turister til fra ind - og udland. Hvis vi skal stresse af i et par drager den et oplagt mål.

Gæst

#18

2016-08-11 13:48

Kun skrevet under, for om muligt at få, den af os gennem mange år benyttede forurenede plads gjort klar til videreførsel af projektet.

Gæst

#19

2016-08-24 20:27

Vi har flere gange været på camping på denne plads, og syntes det er en rigtig hyggelig plads, med en god beliggenhed i forhold til by, strand og Marina.

Gæst

#20

2016-11-13 10:22

Fordi det er en dejlig plads - og nærheden til marinaen og byen gør den jo helt unik . . . . .