NEJ TAK TIL TRAFIKALE FORRINGELSER I BRABRAND

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK TIL TRAFIKALE FORRINGELSER I BRABRAND.


Gæst

#1

2016-06-04 17:43

Da der i forvejen er et stort knude punkt ved truevej og gammel Brabrand hovedgade . Der kommer hverdag rigtig mange skolebørn som skal krydse dette knude punkt, og med flere boliger i dette område vil det blive uaksebtable forhold .

Gæst

#2

2016-06-04 18:00

Fordi vi skal sikre vores børns vej til og fra skolen. Fordi der allerede i dag er trængsel om morgenen og eftermiddagen i Brabrand og vi skal ikke lade os spise af med små tiltag, der tydeligvis heller ikke vil hjælpe de "nyankomne" i området.
Lav nu den rigtige løsning første gang og ikke en Molbo!!

Gæst

#3

2016-06-05 10:14

Fordi langsigtet planlægning af sikkerhed for alle i trafikken og ligeledes hensyn til støj for beboerne i området er det eneste der er ordentlig politik

Gæst

#4

2016-06-05 18:02

Vi har skrevet under; Fordi vores børn's skolevej af Langdalsvej allerede er livsfarlig i forvejen med den udformning og voldsomme trafik der eksisterer, så der er ingen argumenter for at gøre det værre og øge risikoen for ulykker, hvor vores børn vil blive hovedpersonen i!!!

Gæst

#5

2016-06-05 19:55

Hvis ikke det centrale Brabran skal drukne i trafik, er det bydende nødvendigt at det findes en anden løsning end den, der er foreslået på med nuværende lokalplan.

Gæst

#6

2016-06-06 10:25

Kommunens planlagte trafikale løsning kommer til at koste børneliv!

Gæst

#7

2016-06-06 15:38

Det giver total trafik kaos, hvis ikke der bliver udkørsel til Silkeborgvej!

Gæst

#8

2016-06-06 19:02

For at undgå trafikkaos og sikkerhed for vores børn. Vejene er ikke brede nok til at klare presset og det kan tage adskille minutter allerede i dag at komme ud af området om morgenen. Ikke godt nok...

Gæst

#9

2016-06-06 22:05

Fordi jeg bor i området og har børn der skal i skole på Hovedgaden.
Henrik Andersen

#10

2016-06-08 19:03

Det forslag er dårligt for børnene, for det løser ikke problemet vi har I har i dag. Jeg har som kommentar til mødet på skolen (der var indledningen til lokalplanen) indsændt forslag om at føre stisystemet fra Helenelyst og Langdalsvej hen over Truevej (på siden af jernbanebroen), langs banen og gennem "EDC" tunnellen. Så har børnene en skolevej der er adskildt fra bilerne (forslaget kan læses med mange fotos i kommentarene til lokalplanen).

Jeres løsning bliver alt for dyr for kommunen dels i bro/tunnel, men også tvangs køb af grund og vejanlæg mellem bane og Silkeborgvej (det er en privat grundejerforening).


Gæst

#11

2016-06-21 07:41

Fordi min søn går på Engdalsskolen og færdes i området dagligt, og jeg ønsker bestemt ikke, at hans i forvejen dybt belastede skolevej skal forringes yderligere!

Anonymous

#12 Ud til silkeborgvej

2016-09-01 19:53

Før trafikken ud til Silkeborgvej. Det er uanstændigt overfor de eksisterende borgere at gøre andet.