Bevar Bækholmskolen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Bækholmskolen.


Gæst

#1

2016-05-21 12:24

Fordi det er vigtigt!

Gæst

#2

2016-05-21 20:14

Jeg underskrev fordi jeg syntes at der burde være penge nok i statskassen til at tage hånd om de børn der har ekstra behov i skolen.I den sidste ende vil det blive dyrt at spare på disse børn. Desuden er det synd for både børn og forældre at disse børn vil lide en masse nederlag

Gæst

#3

2016-05-22 05:27

Jeg har tidligere arbejdet på Bækholmskolen, og ved, hvor sårbare børnene er. Det ville være en katastrofe for dem at blive placeret i en almindelig klasse.

Gæst

#4

2016-05-22 13:58

I Gladssxe kommune er der heller ikke noget for mine børn

Gæst

#5

2016-05-22 17:27

Fordi det er så vigtigt for disse børn


Gæst

#6

2016-05-22 18:24

Spar nu på By-og kulturområdet i stedet for!!

Gæst

#7

2016-05-22 20:06

Min søn går på skolen og det vil være en katastrofe for ham og alle de andre børn som går på Bækholmskolen
pia

#8 odesne hør på os og hjælp vores børn

2016-05-22 20:35

Der findes flere heldagsafdelinger i odense men slet slet ikke som denne skole her, de er overhoved ikke rustet til at kunne takle sådan børn.

Jeg har en dreng der lige har gået på en af afdelingerne og er blevet truet med kniv, ingen af de voksne turde hjælp...

Men der imod denne skole her, har nogle dejlige grund principper der gør at vores børn kan være i dem, de lærer dem at styre sig og hjælper dem ud af div situationer, så kan man diskuterer om det ikke er os som forældre der skal opdrage, jo det er det, men hvis skolen lukker vil odense kommune stå med større problemer og de skal punge flere penge ud og de børn fra bækholmskolen mange af dem kan overhoved ikke være i alm tilbud el på alm skole, hvad tænker man så de kan gøre...

HØR PÅ OS ODENSE HØR PÅ VORES BØRN TÆNK PÅ DERES FREMTID, de bliver nok ikke direktør når de bliver ældre men de bliver til noget som de ønsker og de kan bevarer og tro på og det ruster bækholmskolen dem til......

 

I vil tabe alt for mange børn...

 


Gæst

#9

2016-05-23 05:03

Jeg har ingen forståelse for Odense kommune forvaltning af penge. Hvorfor har man ikke fokus på at få uddannelse børn på bedst mulig måde.
Den letbane er til grin og synes bestemt ikke, det skal gå ud over uddannelse af børn, at kommunen ikke kan overholde bugteerne for de bygge projektet, der er på begyndt i Odense.

Gæst

#10

2016-05-23 07:28

Skal støttes, så der er gode muligheder for alle, på de forskellige niveauer.

Gæst

#11

2016-05-23 09:19

Jeg har en søn der går på skolen. Den skole har reddet vores familie, så enkelt kan det siges :-) min søn skal snart udsluses til alm folkeskole, men ikke alle børn på skolen kan det. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se hvor de "dårligste" børn på skolen skal placeres henne...det er en katastrofe hvis Bækholmskolen nedlægges og mange børn vil blive tabt og dermed blive endnu dyrere for kommunen...

Lotte
Gæst

#12

2016-05-23 20:48

Fordi jeg ved hvor mange børn denne skole gavner med sin form for undervisnings metoder og rummelighed

min ene datter gik på skolen, samt nogle venners dreng


Gæst

#13

2016-05-25 18:01

Det er fuldkommen ukorrekt at lukke Bækholmskolen, det er det eneste rigtige sted for mit barn. Som ikke Kan trives i en normal folkeskolen. At sætte ham tilbage til den normale Folkeskole på nuværende tidspunkt vil være fuldstændig forkert og imod barnets tag..

Gæst

#14

2016-05-25 20:53

Ud fra hvad jeg kan forstå, ville det have yderst negative implikationer for mange børn med særlige behov, at lukke denne skole. Ville i ha lukket den, hvis jeres egne børn gik der??

Gæst

#15

2016-05-26 09:07

Min barnebarn går på skolen. Skolen betyder så meget for ham. Jeg tænker på hans fremtid. Den skole har også reddet vores barnebarn. Tragisk hvis den lukker :( . Påvirkning af lukning har begyndt .......2,5 år for at få hjælp.....1 dage til at udlægge det :(
Patrick

#16 Bækholmskolen

2016-05-26 11:48

Min søn går på skolen, fordi en normal folke skole ikke kan klare opgaven, skolen betyder alt for ham og vi ser virkelig stor fremskridt.

Spar på kultur og letbanen og investere i fremtiden, som er vores børn.

Men det er nemt når man sidder som byrådsmedlem at træffe de beslutninger når man har sine børn på en privat skole.

Det er på tide at gøre et oprør mod det rådne og griske system som danmark er blevet til. det er vores pligt som forældre. 


Gæst

#17

2016-05-27 20:04

Fordi det er en god skole til børn med særlige behov.

Gæst

#18

2016-05-27 20:13

Bækholmskolen er en god skole, da den yder en service en almindelig folkeskole eller privatskole ikke tilbyder. Der er plads til det enkelte barn.
Min søn går på skolen og han er endelig glad for at gå i skole. Han går kun i 1., Men han har oplevet mange svigt fra skolernes side, og dette vil ske igen hvis han kommer ud på en almindelig folkeskole.

Gæst

#19

2016-06-10 19:49

jeg har selv været lærer og ved hvor vigtigt det er for svage elever at blive taget hånd om.