Sig nej til mountainbike-bane i Knudskoven

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Sig nej til mountainbike-bane i Knudskoven.

Gæst

#26 Re: Janteloven :-)))). jeg kan bare ikke forstå, Mauntainbike kørere ikke kan forstå, d

2016-05-18 12:15

Gæst

#27 Re: se dig selv i spejlet

2016-05-18 12:18

Gæst

2016-05-18 15:35

Fordi jeg jævnligt går og løber i Knudskoven (har nyt det i mere end 25 år). Bliver ofte overhalet af mauntainbiker, som tilsyneladende ikke syntes de har behov for at tage hensyn til andre brugere af skoven. De må finde et bedre egnet sted at udøve deres sport, end i dette fredfyldte område!
Heather

#29 Diktatur

2016-05-18 18:42

Jeg har tidligere skrevet indlæg nr 17 på dette fora, men moderator  har valgt at fjerne mit indlæg. Det er den mest infantile og udemokratiske ledelse af et fora, jeg nogensinde har oplevet. Tænk sig at der ikke er plads til nuancer i debatten... En udtalt demokratisk svagjedategn.

Men jeg vil lade tvivlen komme moderator til gode og gentager mig indlæg:

Til alle de bekymrede brugere af Knudskoven:

Har I personligt været rundt i landet og set hvordan anlagte MTB sport virker andetsteds? Fortæl mig gerne om et sted hvor majoriteten har haft en dårlig oplevelse. Ind til da fastholder jeg mit indtryk af, at modstanden skyldes uvidenhed.

Fra Kolding hvor de har anlagt spor lyder kommentaren således:

"Ja hvis folk ønsker piratspor og masser af konflikter, så skal de bare være imod mtb-spor! 
Og dyrene er lagt mere bange for hundeluftere end mountainbikere. 

Sæt i gang og byg, så kan folk opdage at skoven er stor nok til at alle kan nyde den."

Jeg er sikker på, at I bekymrede mennesker godt må kontakte andre byer og høre, hvilke erfaringer de har.

Med ønske om god sameksistens :-)

Gæst

#30 Re: kære søde du

2016-05-20 06:35

#25: Hahahahaha -  

Spis lige en tudekiks til.

Fordi der kører en sportsvogn på motorvejen,  anligger man ikke en sportsvognbane på den vej. Fordi den er uegnet  til formålet.

Fordi vi ikke vil have Mauntainbike bane i Knudskoven,  siger vi ikke nej til alle.

Har du overvejet hensyn til andre, frem for jeres egen lille snævre klub.

Hallo Hallo. Vågn lige op

Gæst

2016-05-21 18:16

Jeg syntes det skal forblive en hunde skov hvor hundene kan løbe frit og lege

Gæst

#32 Re: Hunde må ikke løbe frit rundt og lege i Knudskoven. De skal være i snor.

2016-05-25 12:05

#31: -