Behold_Sten_Rettrup_ved_KU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Behold_Sten_Rettrup_ved_KU.


Gæst

#1

2016-02-17 13:55

Uden gode undervisere får vi heller ikke gode nyuddannede.

Gæst

#2

2016-02-17 21:50

Sten er en virkelig dygtig underviser som giver så meget til alle os studerende. Han er så god til at lærer fra sig og vil være et kæmpe tab for fagligheden blandt os studerende!

Gæst

#3

2016-02-19 04:49

Der er ingen bedre underviser i gruppeteori. At han er væk er et kæmpe tab for KU.

Gæst

#4

2016-02-19 10:58

Fantastisk mand, som jeg skrev både speciale og ph.d. hos. Ud over hans formidlings evner, så har han også et fantastisk menneske syn.

Gæst

#5

2016-02-19 11:42

Jeg har haft Sten Rettrup til kvantekemi, og kan bekræfte at han er en gudsbenådet underviser.

Gæst

#6

2016-02-19 16:15

Sten var helt afgørende for, at jeg bestod Matintro. Han er en suveræn underviser, og KU bliver et fattigt sted rent undervisningsmæssigt uden ham. Jeg er blevet undervist af dygtige undervisere gennem min tid på KU, men Sten slår dem alle med hans utrolig rolige person, som giver sig tid til at forklare - også på nye måder, hvis man nu ikke lige forstod første, anden eller tredje gang. Udover det rent faglige, så er han ikke bleg for en snak på gangene, hvilket bestemt er værdsat hos de studerende. 


Gæst

#7

2016-02-19 20:52

Jeg kender ikke Sten, men jeg ved hvor stor betydning han har haft for min kæreste. Han var en væsentlig grund til hun blev forsker. KU smider her guld på gaden, mens pseudovidenskabelige marionetter som Marlene Wind beholdes!! Skam jer KU!!

Gæst

#8

2016-02-23 13:26

Steen er en af grundene til at jeg har valgt at læse det jeg gør og uden ham vil ikke blot det daglige studieliv blive mindre værd, men også min uddannelse; idet de kurser jeg i fremtiden ville tage var kurser han var en del af - og udformningen og kvaliteten af de pågældende kurser er nu uvisse. Hvis de overhovedet vil eksistere.

Gæst

#9

2016-02-23 15:32

I forundring over en forkert beslutning af en institutleder.

Gæst

#10

2016-02-25 15:58

Han er en dygtig, engageret og behagelig matematik- (& kvante-) underviser. Ham skal KU holde fast i; han kan ikke undværes.