Bevar varmtvandsbassin på Fredericia Sygehus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar varmtvandsbassin på Fredericia Sygehus.

Gæst

2016-01-28 18:25

Fordi mange gigtramte har brug for at træne i varmtvandsbassin.

Gæst

2016-01-28 18:56

Skriver under da varmtvandsbassin ofte er det eneste lyspunkt på lindring af dagligt smertehelved. Forstil dig at ha ondt i muskler og led ved hver en bevægelse, kan sammenlignes med at gå på en forstuvet fod, bare i hvert led. Det er 24 timer i døgnet, dag ind og dag ud. Hvorfor ødelægge den times pusterum for smerter.

Gæst

2016-01-28 21:04

Jeg går der selv. Det vil være forfærdeligt trist hvis det igen går ud over de svage.......
Hvor skal vi så gå hen ?
Det er den bedste og eneste måde at træne på når man har gigt og andre kroniske sygdomme

Gæst

2016-01-29 05:12

Fordi jeg synes, det er vigtigt at bevare varmtvandsbassinet på Fredericia Sygehus, når så mange har gavn af det.

Gæst

2016-01-29 15:15

Har af to omgange gået til graviditetssvømning i varmtvandsbassinet, og det har været den bedste træning under mine graviditeter.
Så trist hvis det ikke kan forsætte for andre.

Gæst

2016-01-29 16:38

Gigtramte har brug for træning i varmt vand. Det bliver langt dyrere for samfundet, hvis bassinerne lukkes, og mennesker med gigt fratages den træningsmulighed.

Gæst

2016-01-30 11:24

Fordi adgang til varmtvandsbassiner er en helt afgørende forudsætning for mange mennesker med handicap/funktionsnedsættelse i bevægeapparatet har et godt liv med reducerede smerter mv. - Samfundsøkonomisk er det også en klar fordel, da flere bliver bedre i stand til at klare mere selv og evt. forblive på arbejdsmarkedet. Min støtte baseres derfor på både et livskvalitets og et samfundsøkonomisk perspektiv. Derfor bevar varmtvandsbassinet!!!!!!

Gæst

2016-02-23 15:48

Fordi jeg har prøvet det for mange år siden med stor nytte. For en dårlig lænd. Nu kunne jeg godt bruge det igen efter en stor operation for roseninfektion med store følger for armens bevægelighed og sescibilitet

Gæst

2016-03-04 16:07

Fordi min kone efter færdselsuheld i 2009 to gange om ugen bliver genoptrænet i dette bassin. Hvis ikke det var tilfældet, ville hun ikke have gjort fremskridt i samme omfang som tilfældet er nu.