Børnehavebørn skal ikke i SFO. Nej tak Aarhus Kommune!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Børnehavebørn skal ikke i SFO. Nej tak Aarhus Kommune!.


Gæst

#1

2016-01-14 18:58

Jeg mener at det er vigtigt at fastholde børn i børnehave helt indtil skolestart. Børnene har været i faste og trykke rammer og ser frem til skolestart med store forventninger. Dette bør ikke brydes af måneders "kaos"
Lad børn være børn med den struktur det kræver, ellers vil der være endnu flere der falder igennem da de efterfølgende får vanskeligere ved at indordne sig forholdene.

På trods af at vi indtil nu har valgt deltidspasning til vores børn, vil jeg meget hellere at denne mulighed skippes, så det ikke får uheldige konsekvenser for vores alle sammens fremtid.

Gæst

#2

2016-01-14 22:02

Fordi jeg er enig

Gæst

#3

2016-01-14 22:33

Fordi det ikke kommer til at fungere i praksis. Det er en spareøvelse og ikke et tiltag, der gavner vore børn.

Gæst

#4

2016-01-15 16:38

Fordi børn ikke udviklet sig hurtigere, blot fordi kommunen mangler penge. Og ej heller kan pædagogerne formå at tilgodese børnenes behov, når der skal løbes stærkere og stærkere. På et tidspunkt falder korthuset sammen. Se bare de pædagoger som arbejder i SFO idag. De falder som fluer pga egne forventninger, samt kommunens forventninger ikke kan indfries pga manglende ressourcer. Mindre børn kræver mere omsorg. Det får konsekvenser for de dygtige pædagoger og vigtigere endnu - børnenes udvikling

Gæst

#5

2016-01-15 17:18

Fordi jeg har børn og synes det er vigtigt at der ikke bliver sparet yderligere på børneområdet!

Gæst

#6

2016-01-15 19:30

En glidebane, der bare ender med at de vil have vores børn i skole endnu tidligere. Det vil jeg slet ikke støtte.

Gæst

#7

2016-01-16 17:59

Der er for få voksne og for meget uro i SFO til et barn på 5 -6 år.....skal have meget voksen kontakt.....