Ravn mod Banedanmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ravn mod Banedanmark.

J J

#1 Fedtbylden fra sønderjylland løber fra alt

2016-01-09 23:52

Transport & Bygningsminister Hans Christian Schmidt udtaler på TV2, at han ønsker et forlig. Ja det løber han sikkert også fra, der er ingen ende på hvad den mand kan fik. Tyskerne til at bygge mortovej næsten op til grænsen på vestkysten, og løb så fra altalen om at fører den videre. Så unaset hvad han lover så holder han sig ikke efter det. Men han er jo også venstre mand.


Gæst

#2

2016-01-10 07:55

Jeg skriver under fordi jeg hader, når statslige myndigheder misbruger deres magt.
Det er ikke i udelt sympati for Ravn Bane, men i respekt for at Jesper tager kampen, og i håb om at det kan gøre en forskel.
E F

#3 Ravn

2016-01-10 10:38

Godt initiativ med en underskriftindsamling. Jeg skriver under fordi jeg har fulgt sagen fra begyndelsen, og syntes det er noget forbandet svineri at staten tror de kan opføre sig som det passer dem, jeg håber virkelig at du (JESPER) har kræfter til at køre dette til enden. Held og lykke.


Gæst

#4

2016-01-10 11:22

Den er uderskrevet og dlt.

Gæst

#5

2016-01-10 12:03

Jesper fortjener hvad han har mistet i denne sag
Sanne

#6 Derfor støtter jeg Jesper .

2016-01-10 17:14

Jeg har skrevet under fordi at Jesper har været udsat og stadig er udsat for embedsmisbrug... Jesper har så valgt at kæmpe kampen og ikke give op. Han kæmper også for mig og dig. Derfor har jeg skrevet under og ønsker Jesper en fortsat godt kamp. 

Jesper Ravn

#7 Re: Derfor støtter jeg Jesper .

2016-01-10 17:18

#6: Sanne - Derfor støtter jeg Jesper .  

 Rigtig flot formuleret, og jeg er dybt taknemlig for din støtte :-)

 

Jesper Ravn

#8

2016-01-10 17:19

Det her er ved at være sidste udkald for mig, og jeg kan slet ikke sætte ord på hvor meget jeres støtte betyder!