I Danmark er kvinder FRIE

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen I Danmark er kvinder FRIE.


Gæst

#1

2016-01-09 15:59

Fordi at Kvinder her i landet skal have lov til at gå klædt som det passer dem,uden at mænd tror at de er et tagselvbord

Anonymous

#2

2016-01-09 16:14

Fordi det første vi ofrer på integrationens alter er kvinden

Gæst

#3

2016-01-09 19:48

Fordi den kan gælde de indvandrere vi har i forvejen - men også vores egne mænd og unge mænd, der yder overgreb på piger og kvinder, Det er det mest uacceptable, men straffen skal sættes op også og de fremmede skal udvises, uanset hvor længe de har været her.

Gæst

#4

2016-01-09 21:18

Fordi jeg gerne vil gå i fred i Danmark.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-09 21:23



Gæst

#6

2016-01-09 21:36

Fordi vi er frie alle vi kvinder,og det er der ingen der skal prøve på og lave om,så får de kamp til stregen.

Gæst

#7

2016-01-09 22:00

Vi kan - skal og vil ikke acceptere, at vi har kvinder i Danmark som er undertrykte, vi har for mange år siden vundet kvinders frihed til og bestemme over sig selv og det skal udefrakommende nye borgere lave om på !

Gæst

#8

2016-01-09 22:07

Fordi jeg som fri dansk kvinde ikke vil finde mig i at nogen overhovedet vil bestemme, hvordan jeg går klædt, hvad jeg skal tro på, hvor jeg bevæger mig hen eller hvad jeg måtte mene.
Denne ret har jeg fra fødslen.

Gæst

#9 Ytringsfriheden

2016-01-10 00:04

Hvor er den når man får sine indlæg slettet

Så vil jeg også have min underskrift slettet

Holger Danske

#10 Ikke kun et enkelt stående tilfælde

2016-01-10 00:11

 

Politiet i den tyske by Køln efterforsker 379 sager fra 31. december, da hundredvis af mænd overfaldt og forulempede et større antal kvinder. Det oplyser myndighederne ifølge nyhedsbureauet dpa.

Det antal er markant højere end tidligere oplyst. Politiet har før sagt, at der var 170 anmeldelser.

Omkring halvdelen af sagerne omhandler seksuelle overgreb af forskellig karakter. Andre handler om vold og tyverier.

Ifølge myndighederne i byen er hovedparten af de mistænkte illegale migranter og asylansøgere.

Myndighederne i den tyske by kom helt skævt ind på sagen fra nytårsnat, da hundredvis af indvandrere og asylansøgere ifølge politiet forulempede et større antal kvinder.

I den første rapport var de mange overgreb på kvinder slet ikke nævnt. Efterfølgende slap historien frem. Siden er sagen bare vokset og vokset.

Senest har landets forbundskansler, Angela Merkel, sagt, at regeringen vil stramme flygtningekursen i Tyskland.

Overgrebene skete, mens politiet var til stede i stort antal ved domkirken og banegården. Men de mange mænd forhindrede angiveligt betjentene i at stoppe overgrebene.

Nogle politifolk har sagt, at de ikke opfattede, hvad der skete.

Det er også sket i Berlin og Hamborg og jøvnligt i mindre byer i Tyskland. Det er bare blevet tysset ned.

Så det er på tide vi får grænsen lukket jeg frygter det også kommer til at ske her.

Danmark frit

 

 


Gæst

#11

2016-01-10 02:14

Det er da indlysende at immigranter SKAL følge loven og I DET HELE TAGET skal indordne sig, de danske værdier, samt gøre rent efter sig selv m.m. De kan da ikke bare komme og kræve at det er danskerne der SKAL indordne sig efter deres primitive Stamme - Klan - ideologi fra år 600. :( :(

Gæst

#12

2016-01-10 13:18

jeg er dansk kvinde, jeg accepter ikke at nogen der tror, at de skal bestemme over mig og mine med søstre i Danmark på baggrund af urgamle religion og menneskesyn :-)

Gæst

#13

2016-01-10 14:18

Jeg mener også at kvinder i Danmark skal være frie ... men tror desværre at der er lang vej endnu.

Gæst

#14

2016-01-10 14:19

Det er vigtigt for mig a t vise, at kvinder ikke vil acceptere chikane, vi har ytringsfrihed, frihed over vores krop.

Gæst

#15

2016-01-10 16:36

Få så mange som muligt til at skrive under!
Stefan Bjarni Gudnason

#16

2016-01-10 21:33

Magen til hadpropaganda skal man lede længe efter. 

Holger Danske

#17 Så længe det varer

2016-01-10 21:38

Lyt til denne unge kvinde hun har prøvet det på egen krop

https://www.youtube.com/watch?v=nrabvHhwBJ0

Hvis det virkelig er det i ønsker?

Luk grænsen nu nok er nok DANMARK frit


Gæst

#18

2016-01-11 06:55

Vi vil være frie kvinder som mænd og vi vil have Danmark som det var før denne indvandring af muslimer, som ikke vil og kan Integreres..

Gæst

#19

2016-01-11 15:29

Vi er nødt til at holde fast ved vore danske værdier og at folk som besøger vort land, for slet ikke at tale om såfremt disse folk vil søge asyl, må indordne sig vort lands værdier og respektere, at i Danmark er der ligestilling imellem kønene, ligesom Danmarks riges Grundlov SKAL RESPEKTERES og dette bør INDSKÆRPES . sallerede inden de bliver indkvarteret i en flygtningelejr eller telte m.m.

Gæst

#20

2016-01-11 20:28

Det er absolut det rigtigste at gøre som kvinde

Gæst

#21 Sandheden om Islam

2016-01-11 21:12

Koranens leveregler blev udviklet frem til ca. år 900, så de passede til de daværende samfund. Denne videreudvikling kaldes sharia. Både den og selve koranen er urokkelige. De står over lokale love, og brud på dem medfører straf både her og hisset. De ligger helt fast, kan ikke ændres og skal følges under opbygningen af det verdensomfattende islamiske samfund, umma.

Muslimer i Afrika og Asien kæmper i dag med våben i hånd for at få sharia indført. Det er fuldt forståeligt, for åndeligt har islam åbenbare svagheder. Islam i sin strenge form må understøttes med ydre tvang og trusler om drakoniske straffe. Det er svært eller umuligt at forblive en god muslim, hvis muslimsk lov ikke gælder, specielt når man lever blandt “vantro” med fristende, friere omgangsformer end de strenge muslimske. (Omend man ikke skal forledes til at tro at islam er en asketisk lære, tværtimod!).

Desuden er det ubehageligt at leve blandt “vantro”, for alt, hvad de rører ved, bliver urent. Det må føles som om man hele tiden risikerer at komme til at røre ved ekskrementer (“madrester efter svin, en hund eller en ikke-muslimsk mand eller kvinde er urene” i flg. Ayatollah Khomeiny). (Det er vel derfor frysende, jordskælvsramte iranere afslog at modtage sendinger af brugt tøj, som naive, godlidende danskere sendte dem). Muslimen har derfor tre muligheder: 1) at flytte til et muslimsk land – men det er jo at trække sig ud af kampen, og hvad med de sociale ydelser? 2) at lukke sig inde i en ghetto, omgivet af andre muslimer for at undgå at omgås de urene, men lokkende, “vantro” og 3) at kæmpe for at få sharia indført der, hvor man bor.

Det ender det så med, når muslimerne bliver mange nok.

De færreste kristne ynder blodige henrettelser, lemlæstelser, stokkeprygl etc., men det kommer vi til at indrette os på, også i Danmark, omend der vil gå endnu et par årtier. Allerede september 2000 ytrede muslimske universitets-studerende ønsker om tilpasning af dansk lovgivning til sharia:

Sharia omfatter alle livets aspekter: strafferet, familieret, krigslove, inddeling af verden i rent og urent. Den inddeler muslimers handlinger i fem kategorier:

1) Obligatoriske handlinger (drengeomskæring og observering af islams fem søjler)
2) Hvad der er forbudt (haram), såsom svinekød og blod, fornærmelse af profeten, afbildning af mennesker og dyr, udlån mod rente.
3) Hvad der er forkasteligt, såsom hestekød og sladder.
4) Hvad der kan anbefales (halal), f.eks. at gifte sig og få mange sønner. NB: Der opmuntres ikke til cølibat, tværtimod!
5) Hvad der er uden betydning, f.eks tobaksrygning.


Gæst

#22

2016-01-11 21:23

Fordi den pjece er nødvendig og kan give mulighed for positiv samtale!

Gæst

#23

2016-01-12 01:46

For at bekæmpe islam's undertrykkelse af kvinder og bekæmpelse af islam tilhængers forvrænget syn på hvordan kvinder behandles med vold og sexuel krænkelse... Og LIGESTILLING /RESPEKT

Gæst

#24

2016-01-12 10:37

fordi jeg synes det er en rigtig god ide, at de får det skriftligt, så snart de søger asyl

Gæst

#25 Re: Ikke kun et enkelt stående tilfælde

2016-01-12 19:42

#10: Holger Danske - Ikke kun et enkelt stående tilfælde 

 Også her i Danmark, er det kommet frem. I Thisted er unge kvinder blevet chikaneret. Jeg har skrevet under på siden Udlændinge som overfalder danske kvinder, skal ikke have asyl.