Bevar skadeklinik og ambulancelæge i Fredericia
Kontakt forfatteren af dette andragende
Folk der ingen bil har, bliver bedt om og ta' taxa til Kolding.
Det er grotesk. hvem ligger inde med 400 - 500,- kr til dette?
Ambulancelæge redder liv
Jeg kan takke Zarling for at min kone er i live og uden mén idag 9 år efter at hun blev kørt ned af en bilist der lige skulle tjekke sin telefon. Han sendte hende direkte til kolding sygehus hvor hun blev skannet og man fandt et kraniebrud og en hjerneblødning. Hun blev sendt videre til OUH med udrykninng for operation af samme. Hun har ikke mén efter uheldet, men det tog ca. 2 år at komme sig. Hun er idag rask og fuld arbejdsdygtig og uden mén
For den grundlæggende tryghed i Fredericia by og opland. Ambulancelægen har vist sig tilbagevendende at være forskellen mellem liv og død. Og noget andet.... Hvis vi i Fredericia gerne vil have tilflyttere og vækst, og undgå det kun foregår i Vejle og Kolding, så tror jeg det kan få en betydning for hvor familier har lyst at bosætte sig i trekantsområdet.
og syntes det er langt til Kolding, hvis uheldet er ude, børn skal have hjælp her og nu.
ligeledes skal ældre have hurtig hjælp - de dør måske inden de når frem.
Det er ikke alle der har bil eller råd til taxa til Kolding eller Vejle .!
Vi er mange det bruger skadestuen/sygehuset ... Og jeg vil ikke stå med mine børn som har det skidt og de har brug for medicin men skal til Kolding eller Vejle hver gang.. Nej nej .. Nu må i stoppe .. Bevar Fredericia sygehus
Jeg ønsker også at protestere mod regionsrådets fremgangsmåder og politik fremført i besparelser og centraliseringens "hellige" navn
| This discussion has been closed. |
Fordi jeg som sygeplejerske og tidligere ansat bl.a.i hjemmeplejen i Fredericia o.a. ved at behovet er der,og specielt nu hvor det Fredericia sygehus er under afvikling.. Endvidere fungere den skadeklinik og ambulancelæge funktion nu med de rammer der er nu rigtig godt. Der er jo også det med arbejdspladserne i en by under stor udvikling, som vi ser i Fredericia C .