NEJ TIL REGERINGENS AFGIFTSREGULERING PÅ MILJØVENLIGE BILER


Gæst

#1

2015-11-12 17:57

Vi har bare ventet på at der skulle komme en bil der kunne køre langt på en opladning , da vi tænker meget på miljøet i hele vores familie , vi tænker rigtig meget på vores børn fremover, ærgerligt det skal ødelægges af misundelse, fra nedre interesser, tænk dog på miljøet.

Gæst

#2

2015-11-12 18:52

Jeg mener at det er miljømæssigt uforsvarligt at satse på små forurenende minibiler og derved holde luftforureningen oppe i stedet for at gøre som Norge og selv Kina og satse på elbiler.
Hvorfor skal Danmark være det eneste land i verden der lægger registreringsafgift på elbiler?

Gæst

#3

2015-11-12 19:22

Jeg synes at det er fuldstændig forkert at et land som Danmark som har markedsført sig med grøn teknologi, og med stort succes, lige pludselig bliver så kortsynet ren politisk at man kan komme i tanke om at indføre afgift på fremtidens teknologi til transport.

Gæst

#4

2015-11-13 06:53

Danmark er udelukkende eksportør af grøn teknologi fordi nogle ildsjæle for mange år siden havde en vision inden for udnyttelse af vindenergi. Danmark overser fuldstændig muligheden for at være på teknologisk forkant ved at kombinere den store mængde energi fra vindmøller med decentral ladning på på elbiler. Det er trist at der ingen visioner er på et område der både vil gavne miljøet og skabe grobund for udvikling af nye teknologier som igen kan eksporteres. Afgift på elbiler på nuværende teknologiske modenhedsniveau er alt for kortsigtet og bygger på et forkert sæt forudsætninger.

Skrevet af en kommende Tesla ejer der lige nåede at bestille markedets eneste brugbare familie-elbil inden muligheden forsvandt i horisonten sammen med indfasning af afgifterne!

Gæst

#5

2015-11-13 11:13

Jeg mener at afgiftregulering på el-biler ikke fremmer udviklingen af området. Jeg har sparet sammen til en El-bil men kan med det nuværende se at jeg skal købe en brugt ICE-bil istedet for, da jeg ikke får råd til en ny el-bil.

Gæst

#6

2015-11-13 21:01

Fordi jeg ikke kan lige Janteloven og tåbeligheder :)

Gæst

#7

2015-11-15 17:27

Regeringen er på afveje og ligger under for almindelig misundelse. Hvorfor skal Tesla ellers rammes hårdere end andre el-biler?