NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord.

NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord. / Beskeder / Underskrifterne er afleveret. / Kommentarer

Piapil

#1 Tak til de frivillige

2015-10-12 10:00

Jeg elsker Jer


Gæst

#2

2015-10-12 11:00

Super

Gæst

#3

2015-10-12 11:27

Pøj pøj jeg håber af hele mit hjerte at det hjælper, det store arbejde I laver, både med indsamling af underskrifter og i aller højeste grad arbejdet med Livslinien selv

Gæst

#4

2015-10-12 14:37

Håber inderligt, at de lytter, så den kan fortsætte med at holde åbent om natten.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-10-12 14:39


astrid

#6 Råb om hjælp til unge

2015-10-12 14:47

Nu må politikerne tage sig sammen der skal mere hjælp til unge mennesker i dag forældre har mange gange for travlt
og børn og unge bliver moppet i dag DER SKAL VÆRE ET STED HVOR UNGE MENNESKER KAN FÅ HJÆLP HUSK PÅ DET DEM DER SKAL FØRE DANMARK VIDERE DET KAN DE KUN HVIS DE FÅR HJÆLP SÅ DE IKKE GÅR TIL GRUNDE

HILSEN.

ASTRID


Gæst

#7

2015-10-12 14:48

Det er bare så positivt
Alt godt God bless.
Tom

Gæst

#8

2015-10-12 20:12

Hvis ikke jeg havde muligheden for at kunne ringe til livs linjen var jeg ikke her i dag! Jeg bor på et behandlingshjem med døgn bemanding, men jeg har god gavn af at kunne ringe til livslinjen, da jeg ikke altid føler at dem som er tæt på mig eller rettere vil have nemmere ved at snakke med en som ikke kendte mig rigtigt!
Men jeg tænker der er rigtig mange skrøbelige mennesker derude som IKKE har den hjælp som jeg har, som har endnu mere brug for livlinjes hjælp
Jeg vil våge at påstå livslinjen kan rede manges liv! Derfor lad livlinjen få lov at 'leve' OGSÅ om natten!!!
Det er tit også der om natten mange får det ekstra skidt ....
Livlinjen redet min veninde :)
Så please ....

Gæst

#9

2015-10-14 11:20

De unge som har det svært og dårligt skal kunne komme i kontakt med livslinien døgnets 24 timer