NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord.

NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord. / Beskeder / 5.000 underskrifter. / Kommentarer


Gæst

#1

2015-10-02 12:06

Det er et fantastisk stykke arbejde i gør for så mange som ikke kan få hjælp andre steder ! Det kan godt være regeringen tror problemerne kan gemmes væk ! Bla. Ved at lukke jer ned om natten, hvad de åbenbart ikke ved er at problemet bliver endnu større og endnu dyrere ! Hvad er det for et land vi efterhånden lever i !!!
Tillader mig at vedhæfte link fra landsforeningen spor som slås med de samme problemer, ingen penge, ingen hjælp, helt sikker mange af dem der ringer til jer der har været ude for den ene eller anden form for misbrug eller andet lign. Der skal penge på bordet så der kan komme noget behandling, psykoterapi eller lign. Ind over !!! Håber virkeligt af hele mit hjerte det lykkes i bliver om natten !!! De kærligste tanker til jer
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1027048324013972&id=220990757953070

Gæst

#2

2015-10-04 12:02

Sov med nummeret til livslinien ved siden af puden i min mørkeste periode. Det gav en form for tryghed. Det var en plan A inden plan B skulle udføres ...plan B = fred !!!