Giv familiesammenføring til de strejkende syriske flygtninge!


Gæst

#1

2015-09-23 00:32

hvorfor ikke ?

Gæst

#2

2015-09-23 04:33

Fordi, hvordan ville du have det hvis din familie risikerer bomber tortur eller voldtægt hver eneste dag?

Gæst

#3

2015-09-23 05:17

Af medmenneskelige grunde

Gæst

#4

2015-09-23 05:58

Det er så vigtigt at disse familier bliver familiesammenført, så vi kan forhindre at dem der venter på deres familie bliver psykisk syge. Hvis/når de bliver familiesammenført, så er der mulighed for at disse familier kan blive produktive samfundsborgere, da de ikke længere sidder angste og bekymrer sig om resten af familien. Samfundsøkonomisk er det kun en fordel at give familiesammenføring - tænk dog på disse mennesker og vis indsigt og forståelse for konflikten
i Syrien !!!!

Gæst

#5

2015-09-23 06:56

Fordi alle skal ha mulighed for et godt liv med deres nærmeste!

Gæst

#6

2015-09-23 08:00

Lovgivningen er urimelig og helt hjerteløs.

Gæst

#7

2015-09-23 08:02

Stil jer selv I samme situation, hvad ville I ønske for egen familie?

Gæst

#8

2015-09-23 09:24

Jeg syntes man skal behandle folk ordentlig og det er positivt med nye nationaliteter i DK

Gæst

#9

2015-09-23 09:57

Familien er så fundamental at alt andet er umenneskeligt.

Gæst

#10

2015-09-23 10:24

Ventetiden er meningsløst og skadelig for flygtningens ve og vel og evne til integration. Hvis vi mener det med at integrere flygtninge i vort samfund er denne unødvendige ventetid en stor forhindring for integration og det at gøre flygningen selvforsørgende. Den ventetid er umenneskelig nedbrydende på et menneske der i forvejen er hårdt ramt inden ankomst til DK.,

Gæst

#11

2015-09-23 10:26

Jeg har et ansvar for mine medmennesker

Gæst

#12

2015-09-23 11:25

Fordi jeg er selv en flytning og har prøvet med min bror og hans familie , men det desværre de blive afvist af Danmark ,og Danmark sagde at der ikke er  en særlig grund til at han bliver Familiesameføring med dig , og alle min familie er under krige i Syrein og nogen af mine søskende bor i lejetalte i Irak og de har brug for hjælpe men desværre jeg kan intet gør for dem da Danmark har de her mærkelige krave for at bliver Familiesameføring med sin familie , de er under ubehelig stationer i Syrien .
Den anden ting min familie er nogen af dem der ikke har råd til at komme ud af Syrien .
Jeg håber virkelig at vi kan gør noget


Gæst

#13

2015-09-23 11:37

Fordi det er hvert menneskes ret at være sammen med familien!!!!

Gæst

#14

2015-09-23 16:08

Fordi jeg syntes at det er en menneskeret at være sammen med sin familie, så længe man ikke har gjort noget ulovligt.

Gæst

#15

2015-09-23 20:08

human tankegang
Johnny F. Andresen

#16 Ingen begrundelse

2015-09-23 22:02

Der er absolut ingen begrundelse for, at man skal lade en heldig familie blive sammenført i Danmark, men der er alt mulig grund til at hjælpe dem der ikke havde mellem 20.000 - 40.000 kr. til en menneskesmugler.

Hvis man oprindeligt mener, at man ønsker at flygte fra krig og terror, så er det nærmeste land det rigtige sted at tage hen. At rejse gennem 7 lande for at opnå asyl er ikke en flugt, men et forsøg på berigelse.

Der kæmpes fortsat kampe mellem IS og de allierede støttede lokale styrker. Det er enhver mands pligt, at kæmpe for sit land og sit folk, og der er ingen andre til det end folket selv. Hvem skulle ellers

Derfor er det foragteligt og kujonagtigt, at sidde som en mand og flæbe fordi man troede at vesten blot forærede sine værdier til den der nu kom først, eller som havde formuen til at nå herop.

Det er afskyeligt at tænke på, at der er syge og svage, ældre og handicappede, enlige mødre med børn og forældreløse børn som på grund af fattigdom ikke havde muligheden for at rejse hele vejen til vesten.

Det er dem vi skal vise barmhjertelighed. Det er dem der har behov for hjælp.

Derfor skal vi afvise disse mænd der er flygtet, og fortælle dem, at deres krav øg ønsker ikke skal ske i vesten. De har svigtet deres egen familie, kvinder og børn samt deres landsfæller, blot for at opnå en berigelse.

johnny F. Andresen

#17 Re:

2015-09-23 22:04

#12: -  

 Du kan gøre som din religion påbyder dig. At tage hjem og kæmpe for dit land og dit folk i stedet for at gemme dig som en kujon.

Du er æreløs i Allahs øjne!


Gæst

#18

2015-09-24 07:06

Jeg håber hjælpe os
Marlene Janik

#19 Re: Re:

2015-09-24 10:11

#17: johnny F. Andresen - Re:  

Hej Johnny

Disse fædre er alt andet end kujoner. De har taget rejsen udelukkende, fordi de så det som deres eneste mulighed for at redde deres familie. Jeg synes, du skal komme ned og møde dem, jeg vil gerne præsentere dig for dem :) Sig til, hvis du er interesseret, de vil tage godt i mod dig.

Mvh
Marlene


Gæst

#20 Re: Ingen begrundelse

2015-09-24 14:41


Gæst

#21 Re:

2015-09-24 15:09

#2: -  

 Jeg havde ALDRIG forladt dem! 


Gæst

#22

2015-09-24 20:29

Vi kan ikke byde reelle flygtninge, at de ikke kan være i tryghed sammen som familie. At een fra familien er hurtigere fremme i et sikkert land eller de er blevet adskilt i flugten er naturlige omend uudholdelige forhold, som vi kan gøre vores til at udbedre. Når nu de er flygtninge.

Gæst

#23

2015-09-25 04:19

For mig virker det fuldkommen vandvittigt at der skal sidde mennesker her i landet og være fuldstændigt magtesløse over for den situation at de har familie/børn som stadig er i alvorlig fare i deres hjemland..nogle af disse mennesker har endda pårørende som har AKUT behov for behandling enten for alvorlige sygdomme eller grundet skader som skyldes krigshandlingerne....Uanset om vi ønsker det så bliver der desværre ikke fred i Syrien inden for en lang årrække og der er en meget stor sandsynlighed for at det inferno der er i Syrien spreder sig til nabolandene

Gæst

#24

2015-09-25 04:28

Fordi alt andet vil være urimeligt og umenneskelig.

Gæst

#25 Re:

2015-09-25 08:44

#24: -  

 Hvad med, at du tog ned og kæmpede for dem, i deres land, vi mangler boliger, til vore egne, hvor vil du skaffe flere millioner boliger fra i vores lille land?  Og nej, jeg er ikke racist, hader det ord, misbrugt, som så meget andet her i DK