Imod lukning af Næstved sygehus og akutfunktionen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hej alle,
Jeg er journaliststuderende fra Roskilde Universitet (og bosat i Næstved) og vil meget gerne skrive en historie om om denne lukning.
I den forbindelse leder jeg efter en person, der har oplevet at have haft akut brug for akutafdelingen. Måske den endda har reddet jeres liv?
Jeg har blandt andet set herinde, at der er mange, der skriver, at de simpelthen ikke ville være her længere, hvis det ikke var for akutafdelingen (Hvis der er nogle af jer, der kender Vibeke Holde, så vil jeg meget gerne i kontakt med hende).
Skriv endelig til mig, hvis I har en historie. I skal ikke være bange for, at den ikke er "god nok", lad os snakke om det. I kan skrive til mig på Facebook (Sille Sørensen), eller på min mail: [email protected]
På forhånd tak!
Pt er han indlagt hver anden uge, hvilket er utrolig hårdt både som forældre OG hans søskende
Hvis børne afdelingen så forsvinder vores søns og vores 2. Hjem! For det er vores 2. Hjem
Når hans søskende har fri fra skole og dagpleje så er de på sygehuset indtil malander skal i seng
Min søn malander er pt indlagt på børne afdelingen og hans største ønske er at vi som kan familie km være her SAMMEN 24/7! Og det ønske rør mig virkelig dybt! Vi bor max 2 min væk i bil, fra sygehuset fordi han så tit er så syg og har enormt besværet vejrtrækning at når det er NU så er det NU. Han er også flere gange blevet hentet i ambulance fordi den var helt gal, vi startede med at bo 10 km væk fra sygehuset men det kunne vi som forældre og hans søskende ikke holde til så vi valgte at flytte for kun knap 2 år siden
Skal vi nu flytte igen ? Vores 1. Og 2. HJEM er i Næstved, 1. Hjem er huset vi bor til leje i og hjem nr 2. Er børneafdelingen.
Jeg er en virkelig fusteret mor
Børne afdelingen må IKKE lukke!!
Det hele er svært nok i forvejen
Re:
jeg er os mor til et meget sygt barn og jeg kan virkelig fælge dig i det du skriver
det er en skændsel af politikerne, håber de tænker sig om
ved næste valg
| This discussion has been closed. |