Bevar plejehjemmet Solgården i Tylstrup

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar plejehjemmet Solgården i Tylstrup.


Gæst

#1

2015-09-09 17:58

Solgården er en del af Tysltrup og har været det i 60 år til december. Det er ikke for de ældres skyld denne ændring, der vil ikke komme noget godt ud af det. De ældre fra Solgården deltager i byens aktiviteter og laver en god stemning ved deres daglige gåture og gode humør. Tylstrup vil mangle en stor del af byen gode humør, hvis dette budget bliver vedtaget.

Gæst

#2

2015-09-09 18:12

Vores lokale plejehjem

Gæst

#3

2015-09-10 05:56

Da vores borgmester besøgte byen sidst, talte han blandt andet om vigtigheden i at skabe erhvervsliv i byen. Derfor virker det helt absurd hvis der lukkes for en så stor arbejdsplads i byen.

samtidig er det også vigtigt og trygt for ældre mennesker at de kan komme på plejehjemmet solgården - et sted hvor mange frivillige gør et kæmpe stykke for at de ældre skal have det godt og en god afslutning på livet. 

 


Gæst

#4

2015-09-10 07:04

Jeg skrev under da jeg har famile i byen men også fordi jeg har trådt mange børnesko tynde i den by og solgården har altid været en del af bybilledet og skal altid værer det

Gæst

#5

2015-09-10 07:05

Jeg synes at solgården er en vigtig del af Tylstrup by. Det er vigtigt at de ældre er en normal del af gadebilledet. Bliver altid så glad når jeg ser en yngre person skubbe en ældre person i rullestol, det er vigtigt at børn og unge ser den omsorg for sine medmennesker. De gamle skal ikke bare gemmes væk, de skal forblive en del af gade billedet

Gæst

#6

2015-09-10 20:30

Skrev under da mine bedsteforældre bor på Solgården .