Hjælp krigsramte familier til hurtigere sammenføring! (Dansk/engelsk/arabisk)


Gæst

#26

2015-09-08 18:12

Jeg håber, at der vil være ændringer ved denne regering

Gæst

#27

2015-09-08 18:54

Fordi den danske regering ikke har beskæftiget sig med menneskeheden

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-09-08 19:42


gæst

#29 Re:

2015-09-08 19:43

#20: -  

  Det er nok ikke en god ide at skrive dit cprnummer på en side hvor alle kan se det. Du er nok nødt til at skrive din klage et andet sted før der kan handles på den. Pøj pøj med din klage og familie sammenføring


Gæst

#30

2015-09-08 20:20

Fordi det desværre er nødvendigt i disse tider, hvor Danmark agerer helt uden etik og moral. Er så flov over vores udmeldinger.

Gæst

#31

2015-09-08 20:32

Fordi jeg står inde for at hjælpe mennesker i nød.

Gæst

#32

2015-09-08 21:45

Lasgen ali

Gæst

#33

2015-09-08 21:46

Det er meget trist og urimeligt med så lang ventetid pga unødvendig bureaukrati ift familier, der lever under så farlige forhold og med den meget svære uvished for pårørende i DK.

Gæst

#34

2015-09-08 21:59

Tak for det

Gæst

#35

2015-09-09 05:23

En dansk familie blev engang anklaget, fordi deres store datter var alene hjemme uden kostpenge, mens de var til melodigranprix; en anden mor troede de ikke på, at hun blot var smuttet ned i kiosken efter cigaretter - men i krigenes tomulter killes familier ad - og nogle flygter nødendigvis over hals og hoved for at redde livet. Det er ikke en selvfølge, at dise familier forenes så hurtigt som overhovedet muligt. Børn kan sidde tilbage i hjemlandene med daglig fare for liv og lemmer - eller er rejst hertil som uledsagede flygtninge - og der kan gå måned ud og ind, mens deres sager behandles med rynket pande. Med hovedet under armen og stenhjerter anklages disse nsatte ikke - og familierne lider på denne måde ulidelig overlast. Disse forhold må der nødvendigvis laves om på hurtigst muligt.

Gæst

#36

2015-09-09 07:41

Til faglig orientering: ❤️Masser af tryghed (og leg) er bl. a en af de faktorer, som kan hjælpe børn og voksne flygtninge til at forholde sig deres traumer og komme sig. Det er videnskabeligt bevist! Og udføres allerede af Dansk røde Kors i naturkatastroferamte områder. Venlig hilsen Anni

Gæst

#37

2015-09-10 20:45

Gennem Røde Kors i Slagelse har jeg mødt flere af disse flygtninge der kæmper for at lære Dansk men ikke kan koncentrere sig fordi de konstant er bekymret for deres familier. En af dem fortalte mig at han ikke havde set sine børn i to år. Hvordan ville du have det hvis det var dig?

Gæst

#38

2015-09-13 15:57

det handler om mennesker som er flugtet fra krig. De har ingen sikkerhed.
Holge Danske

#39 ydringsfrihe

2015-09-13 18:01

Her gælder heller ikke den såkaldt ydringsfrihed

Mon man også for den her slettet

De kommer jo ihobetal og har kun krævementalite efter min mening så er stramingerne iend ikke nådt det ½ af hvad de burde være

http://sprogbasen.dk/se-virkeligheden-i-oejnene-europa/ se dog virkeligheden i øjnene Her går vi ikke på motovejen og ej heller belejrer toge og stationer her opfører vi os som civisiledede mennesker men det har de såkaldet flygtninge ikke fundet ud og finder heller aldrig ud af det

Danmark ville ha set ilde ud hvis alle vores frihedkæmpere var flygtet ud af landet i 1940-1945

Og i stedet skal vi nu tage ned og slås for dem så vores soldat kan miste livet pga at de alle selv er flygtet SE DOG VIRKELIGHEDEN I ØJNENE

Men den her bliver nok ogaå slettet i ydringsfrihedens navn


Gæst

#40 Re: ydringsfrihe

2015-09-14 22:14

#39: Holge Danske - ydringsfrihe 

 Jeg ved ikke hvem du er, men jeg er enig. Der er ingen smalle steder, når det gælder mennesker fra lande, som generelt hader os, deres tro respekterer ikke demokrati, og de er opdraget til at hade vestlige værdier, især USA. Hvorfor fanden, skal vi tage imod dem, og nærmest falde på knæ, for pokker, der må være en kortslutning et eller andet sted i folks hjerner. I skider på at vores egne ældre rådner op, med tis og lort i bleen, fordi, der beskæres konstant, selvom de ældre, har opbygget det land, hvor I lever et dejligt liv. Jeg er flov over, at være dansker, landet hvor man ikke regner sine egne forældre med respekt, men går mere op i, hvad man kan profilere sig med, overfor reste af verden. Føj for den lede.


Gæst

#41

2015-09-19 00:52

Jeg håbe at kune hjælpe

Gæst

#42

2015-09-21 12:44

Fordi det er frygteligt når familier adskilles af krig og umenneskeligt bureaukrati.
Z

#43 Re: ydringsfrihe

2015-09-21 18:39

#39: Holge Danske - ydringsfrihe 

 vi har en aftale i FN, der giver flygtningene ret til at søge asyl og til at søge om familiesammenføring. Det har intet med krævementalitet at gøre.

Mens de venter, bliver deres børn udsat for gasangreb og kan risikere at miste deres liv. Hvordan skal de kunne sidde med hænderne i skødet?

Trist st i ser på mennesker, som i gør.