Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter..


Gæst

#26

2015-08-14 13:43

Fordi det er en plante som kun er ulovlig fordi den store stygge medicinalindustri tjener penge på alverdens gift istedet. Det er medicin...

Gæst

#27

2015-08-14 13:54

Fordi det virker, folket har talt, så jeg ligeglad med alle deres placebo og fandens og hans pumpestok....og så det billigt, vi kan lave det selv

Gæst

#28

2015-08-14 14:06

Meget fint, alkohol burde være for udt canabis er naturligt og er til gavn for mange med smerter, det burde aldrig have været forbudt, det er sgu hygleri at sælge Alklhol og forbyde en god plante def bla også er godt for visse øjen sygdomme hiv kræft mm det kan man ikke sige om alkohol der er ren gift..

Gæst

#29

2015-08-14 14:09

Fordi cannabis til medicinsk brug ville betyde alverden til forskel for mange kroniske smertepatienter

Gæst

#30

2015-08-14 14:11

Fordi jeg vil at cannabis olie skal frigives så syge mennesker kan bruge det som medicin.
Det er beviser at den virker og syge får det meget bedre.Den var brugt over 4000 år.

Gæst

#31

2015-08-14 14:33

Fordi det er lovligt at købe alkohol som også er et rusmiddel og kan give fatale skader ved misbrug.

Gæst

#32

2015-08-14 14:38

Fordi Marihuana har stærke medicinsk virkning

Undertrykkelsen af denne medicinske viden er det mest negative aspekter marijuanaforbudet. Betingelser iskæmi eller lokal anæmi, oxidation i kroppen, aldersrelateret inflammation, svigt af immunsystemet, glaukom eller forhøjet tryk i øjnene, diabetes2, demens og skizofreni kan alle behandles med cannabinoider. Cannabis olie er også nyttigt, og har været anvendt mod hyperthyreoidisme.

Helbreder tyreose med cannabis olie
Oversigt over centrale områder for medicinsk cannabis

Kræft
Cannabinoider kan dræbe kræftceller, og dette er tydeligt vist i dyreforsøg.

Tourettes syndrom
Her er det vist betydelige reduktioner i symptomer i mange timer ved brug af cannabinoider.

Angreb af kramper, epilepsi
Marihuana har muskelafslappende effekt, og der er mange eksempler på mennesker med beslaglæggelse problemer kan arbejde bedre med brug af marihuana.

Migrene
Læger i Californien rapporterer, at flere hundrede tusinde er blevet behandlet med marihuana i tilfælde, hvor konventionel behandling ikke virker.

Glaukom
Behandling af glaukom eller forhøjet tryk i øjnene med hash er veldokumenteret, og har været meget effektiv og populær med glaukompatienter.

Multipel sclerose
Adskillige berømtheder i USA har haft en god effekt på multipel sklerose med hash, og det stopper de neurologiske virkninger og muskler kramper man har.

ADD og ADHD
Et veldokumenteret amerikansk undersøgelse har vist, at marihuana er en god erstatning for Ritalin og har ingen af de bivirkninger lægemidlet har.

Alzheimers
US Scripps Institute viste i 2006, at THC marihuana forhindrer Alzheimers ved at forhindre aflejringer i hjernen, der forårsager sygdommen.

Premenstrualt syndrom
Marihuana virker mod kramper og ubehag følgende præmenstruelle symptomer.


Gæst

#33

2015-08-14 14:45

Jeg bruger tit cannabis til at afstresse med, og synes det er for latterligt, at jeg gør mig selv kriminel ved at ryge noget der er mildere end at drikke alkohol. Jeg har aldrig i en skævert lavet noget som jeg har villet fortryde dagen efter, som man jo tit kommer ud for, når man har drukket sig i hegnet.

Gæst

#34

2015-08-14 14:58

fordi 1. det er et naturmiddel .. forbyd naturen ..NEJ .. 2. sammenlignet med læge produkter .. øl .. smøger .. sodavand .. giftigt slik.. er cannabis nok i den blideste ende ...3. fordi alle banderne ville med 1. slag blive devalueret ... fordi hvis der var skat på , stadig til noble priser ville vi som califonien kunne hive ekstreme summer ind på stats budgettet .. osv. osv. og så fordi det hjælper på stress søvn mangel .. scelerose .. bylder .. gigt .. osv. osv ...

Gæst

#35

2015-08-14 15:16

Jeg ligger med smerter og cannabis er en god måde for mig at dæmpe på smerten istedet for piller

Gæst

#36

2015-08-14 15:51

Legaliser det nu!!!!

Gæst

#37

2015-08-14 16:02

Jeg stemmer for at cannabis skal legaliseres igen!.

Gæst

#38

2015-08-14 16:03

Danmark er forstokket og dum ved at vedblive med at forbyde det. Kriminalitetn ville falde og give mere plads i fængslerne så de ikke behøver at skulle bygge nye. Desuden ville der komme rigtig mange penge i statskassen og de 50 betjente der løber fast rundt på Christiania kunne få bedre jobs at tage sig af.
Ligeledes ved man nu at mange sygdomme kan kures via hampplantens olier. At forbyde det, er spild af offentlige ressourcer!!
Legaliser nu!!

Gæst

#39

2015-08-14 16:14

Fordi det er det eneste rigtige

Gæst

#40

2015-08-14 16:31

Because it's the right thing to do!

Gæst

#41

2015-08-14 16:46

Jeg underskrev fordi jeg synes at fx cancerpatienter skal have mulighed for at tage Canabis som smertelindring

Gæst

#42

2015-08-14 16:51

Personlig frihed for myndige personer skal veje tungt i ethvert samfund.
Så længe ens valg kun har effekt på en selv. Bør det være ens eget valg!
Ved en legalisering opnår samfundet at folket kan ryge i fred og at egentlige forbrydelser kan håndteres.
Ved egentlige forbrydelser forstås at ordensmagten bør afværge væbnede røverier mm. og ikke spilde resurser på om folk vælger at ryge en plante, der er langt mindre skadelig end alkohol!

Gæst

#43

2015-08-14 17:14

Fordi at lovlig Cannabis er langt mindre skadelig end ulovlig. Fordi at dem med problemer kan hjælpes tidligere og mere effektivt ved legalisering.

Gæst

#44

2015-08-14 17:18

Frigiv og stop kriminaliteten mvh. Line

Gæst

#45

2015-08-14 17:18

For at stoppe de ekstremt negative konsekvenser kriminaliseringen har!!!

Gæst

#46

2015-08-14 17:19

Fordi jeg er enig

Gæst

#47

2015-08-14 17:25

Fordi at cannabis er langt mindre skadeligt end eksempelvis alkolhol..

Gæst

#48

2015-08-14 17:27

Jeg har haft et stort medicinforbrug fra 19 år (nu 46 år) er ude af alt medicin den dag i dag takket være cannabis..jeg er uddannet misbrugskonsunlent og ved de konsekvenser cannabis kan have på folk..dog ser jeg mere og mere hvordan cannabis hjælper folk..frigiv nu så de unge ikke kommer i de forkerte selskab og lad os få bugt med hashmarked en gang for alle...tak

Gæst

#49

2015-08-14 17:27

forbud = idioti

Gæst

#50

2015-08-14 18:29

Det er sund fornuft for almindelige mennesker - ikke nødvendigvis for Big Pharma.