STOP HPV VACCINEN

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP HPV VACCINEN.


Gæst

#26

2015-07-08 20:49

Fordi jeg kender god og dejlig pige som lider meget af det vacine

Gæst

#27

2015-07-08 20:53

Den vaccine er det rene vandvid!!!

Gæst

#28

2015-07-08 21:26

My daughter suffered encephalitis, brain damage and a uncontrollable seizure disorder after getting the gardasil shots back in 2007-2008. For the past 8 years she has suffered daily seizures.... currently she has between 6-10 seizures per day! Gardasil and Cerverix are poison!

Gæst

#29

2015-07-08 21:41

Jeg er selv hpv ramt

Gæst

#30

2015-07-08 21:48

Jeg har skrevet under, fordi min tvillingesøster har været en af de meget uheldige, som er blevet ramt af den. Hun går med konstant voldsom hovedpine stort set hele tiden og meget mere, som nemlig gør at hun næsten ikke kan foretage sig noget som helst uden, at hun har det dårligt. Derfor vil jeg gerne have det stoppet indtil den vaccine ikke ødelægger unge pigers ungdom og liv!!!


Gæst

#31

2015-07-08 21:51

Fordi jeg er dybt bekymret for de bivirkninger den giver og mange blir syge og nærmest invalide . Min plejedatter skal have den nu selvom jeg prøver at gøre opmærksom på hvor farligt det er . Men værgen insistere og jeg er magtesløs . Vil bare håbe den blir udsat og den blir trukket tilbage
René
Gæst

#32

2015-07-08 22:07

Fordi der er fuldstændig vanvittigt, at man udsætter mennesker, for alle disse bivirkninger og for noget, man på ingen måder, kan kalde en epidemi og man kunne lave oftere screeninger og MASSE andre forbyggende arbejde, som også ville give folk en sunder levestil, så mange andre sygdomme kunne kommes til livs - hvis man endelig gerne vil der her til livs!!

OG det er ydermere langt ude, at MANGE ikke bliver anerkendt som vaccine skader, nu hvor det er gået grueligt galt for mange kvinder verden over!! og det skal man jo ikke være professor for at se at det allerede er!!!
Samtidig med - at alle dem, der allerede selv ved de er det, som ikke bliver anerkendt, render der selvfølgelig også en masse rundt, som har det dårligt, som ikke har tænkt, at det kan være vaccinens skyld og som bare tror, de har en langvarig slem influenza - ja mange får jo bare af vide de har en psykisk lidelse (fordi de har ondt - FLOT) og hvad med folk med migræne, træthed konstant, autoimmune lidelser (som jo har helt samme symptomer tit) mange af dem bliver heller ikke registreret fordi de bliver proppet i en anden box.

Stop det her vanvid NU - det bliver den største sundheds-skandale nogensinde, lad vær med, at gør det værre, end den allerede er!!!


Gæst

#33

2015-07-08 22:28

Fordi jeg selv har været hårdt ramt især det sidste 1- 1 1/2 år hvor jeg næsten ikke har kunnet holde ud at gå i skole osv

Gæst

#34

2015-07-08 23:05

Det er en vaccine der er skadelig. Folk bliver invaliderede af den. Den bilder folk ind at den beskytter mod livmoderhalskræft......det er løgn!
Bivirkningsramt pige 13 år

#35 LORTE VACCINE

2015-07-09 05:05

Jeg er selv bivirkningsramt og ønsker inderligt at INGEN skal igennem det, da det er så uffateligt hårdt. At vær læge man møder siger til en der er ikke noget galt det er noget du forestiller dig. 

Så stop den vaccine eller i det mindste sæt den i bero


Gæst

#36

2015-07-09 05:23

Min datter er blevet meget syg efter 2 stik. I dag har hun et meget dårligt liv. Hun orker intet. Ligger bare i sin seng dagen lang. Vi fik intet oplyst om bivirkninger, selv om jeg spurgte meget ind til det hos både egen læge og hos den lokale børnelæge!!

Gæst

#37

2015-07-09 06:01


Fordi HPV er en katastrofe. Vore børn er forsøgskaniner. De hermed konstaterede særdeles alvorlige og livsændrende bivirkninger er argument nok i sig selv for at stoppe vaccinen. At det derudover er påvist, at vaccinen dels ikke virker på nogle specifikke grupper kva dens sammensætning og mest af alt overordnet slet ikke er relevant ift risiko for livmoderhalskræft holdt op imod risiko for bivirkninger er en tragisk betragtning. Stop den giftige nål NU. Vågn op alle forældre, der blot er i nærheden af at overveje HPV til jeres døtre. Russisk roulette :(

Gæst

#38

2015-07-09 07:18

Vi behøver et stop for at give medicin som skader en befolkning mere end den gavner.

Gæst

#39

2015-07-09 07:32

Jeg har selv to piger der om nogen år skal have vaccination mod hpv???????? ved ikke om de skal men er hundeangst for bivirkningerne som vi har hørt så meget om.

Gæst

#40

2015-07-09 09:42

Jeg har skrevet under fordi jeg har fulgt med i debatten og erkendt at de symptomer HPV-birvirkningsramte har, ligner de symptomer jeg har (af en anden årsag) og de holder mig udenfor arbejdsmarkedet (trods store ressourcer jeg ellers har, hvis bare jeg var rask) og det kan vel ikke være meningen med vaccinen at den skal.

Gæst

#41

2015-07-09 12:29

Har selv 2 piger og deres liv er mig kært så jeg vil ikke at der sker dem noget ..

Gæst

#42

2015-07-09 12:56

Jeg er selv ramt af bivirkninger fra HPV vaccinen... Derfor er det vigtigt for mig!

Gæst

#43

2015-07-09 14:07

det er simpelthen ikke i orden at sende en vaccine med så mange bivirkninger på markedet, det kan jo i værste fald forårsage flere dødsfald end det redder og så er der de stakkels piger der får en alvorlig sygdom som de måske aldrig slipper af med.
hvis jeg var forælder til en teenagerpige turde jeg ihvertfald ikke lade hende vaccinere.
Villy Nielsen.

Gæst

#44

2015-07-09 15:33

Fordi jeg selv er ramt. Forfærdelig vaccine!

Gæst

#45 Re:

2015-07-09 17:35

#1: -  

 Giver jeg dig fuldstændig ret i. Jeg har også en datter, som fik første stik d. 3/3-09. 2. stik d. 5/5 og 3. stik d. 14/9-09 og har været syg siden med ca. 26 symptomer op og ned i "graderne". Det er ikke til, at holde ud at se på... Frustration og magtesløshed... :'( :'(

Har 3 piger, som har fået vaccinen... :-(               Hvis jeg havde vist, hvad jeg ved i dag, så havde de ALDRIG fået den vaccine. Jeg vil MEGET GERNE TRÆKKE DEN TILBAGE! !!! :-( 

Jeg Håber virkelig, at det her hjælper og de finder noget, som kan hjælpe de stakkels piger. Så de kan få en nogenlunde acceptabelt liv igen. :-) 


Gæst

#46

2015-07-09 17:59

fordi jeg selv er ramt ,og ønsker ikke for andre at få det så dårligt som jeg har det. Sascha

Gæst

#47

2015-07-09 18:21

Pga. at der er så mange meget alvorlige bivirkninger ved vaccinen, og samtlige instanser og de såkaldte "eksperter" alle er fedtet ind i medicinalindustrien og deres penge, at de ikke vil indrømme at det er århundredets medicinske skandale.

Gæst

#48

2015-07-09 19:53

Jeg lever selv med omkring 35-40 bivirkninger derfra

Gæst

#49

2015-07-09 20:31

Min datter har samtlige bivirkninger på denne forbandede vaccine, og jeg mener virkelig alle. Jeg ønsker ikke andre piger aj heller deres familie skal opleve dette mareridt. Det er et helvede, deres ungdom bliver ødelagt, deres fremtid bliver sat på pause. Deres sociale liv er ikke eksisterende, familier bliver ødelagt. Alt imens der fortsat bliver ødelagt liv. Det skal stoppes og det kan kun gå for langsomt.

Gæst

#50

2015-07-09 20:33

Min datter er blevet syg af vaccinen.
Nu på knap 4 år