Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.


Gæst

#1226

2015-06-27 13:19

Jeg bor i Norge nu, men er opvokset i randers og kom næsten hvert år i sommerlandet som barn. Jeg mener de skal beholde navnet da tolerante går begge veje. Vi skal ikke bare ændre fortiden for at blive politisk korrekt, når det er på mode.

Gæst

#1227

2015-06-27 13:34

Det giver ikke mening at gå efter en lille glad forlystelse i en sommerpark. Brug energien på det der betyder noget!

Gæst

#1228

2015-06-27 13:46

I holder BARE VED og holder ud!!!! Det er DANMARK vi bor i, det er IKKE racistisk at vise der er alle former for mennesker på vore jord! Jeg vil mene det er lærerigt og SUNDT for vores børn at vide VI HAR YTRINGSFRIHED OG FRIHED I DANMARK!!! Jeg ser det på INGEN MÅDE FORKERT MHT JERES FORLYSTELSER!!!! Børnene elsker jeres park! Held og lykke herfra
fy for helvede
Gæst

#1229

2015-06-27 13:50

jeg underskrev fordi at sådan er navnene på forlystelserne, og hvis man føler sig stødt over det så skal man da slet ikke være her (der er da i øvrigt intet støcdene ovver navnene) må det ikke hedde kannibal gryderne på dansk, så skal ordet Cannibal - det engelske udtryk også gøres forbudt globalt.. næste er vel at farverne sort og brun heller ikke må eksistere mere, for de kan jo også "referere" til visse folk.. det er ved at blive for vildt med de ting vi ikke må fordi andre som kommer her mere eller mindre frilivilligt skal lave om på vores ting. de skulle hellere ha en kugle for panden når de ik fatter at de bare skal skrubbe hjem (det måske groft sagt men det er nu min mening. hvor svært kan det være at sllkrubbe af eller være tilfreds og blivbe her.. Der er sq ingen der tvinger nogen af de her mennesker til at blive her - tværtimod!! kraft edeme utroligt man.. hvornår fanden er der en påolitiker eller andre med magt der tør gøre noget. De sidder jo og skider i bukserne alle sammen man, det er så meghet til grin. Stakkels likke danmark som snart ik eksisterer..

 

I øvrigt tak for et dejligt sommarland. Jeg har holdt mange af mine fødselsdage hos jer

 


Gæst

#1230

2015-06-27 14:17

Jeg skrev under fordi jeg synes det er helt ude i hampen, man kan snart ikke gøre, sige, eller mene noget uden at nogen føler sig støt, man kan ikke længere tillade sig at lave sjov og prøve at se verden fra en humoristisk synsvinkel, det er rigtigt trist og helt sikkert har en forlystelsespark da ingen interesse i at gøre nogen kede af det, tvært imod.

Gæst

#1231

2015-06-27 14:19

Jeg synes de navne i har i Djurs sommerland er sjove og har overhovedet ikke noget med racisme at gøre.
oldtimelover

#1232

2015-06-27 14:32

Fordi jeg er helt enig med Pia Kjærsgård: "Det er godt, at Djurs Sommerland står fast, for vi skal ikke til at have ”svenske tilstande” i Danmark," skriver hun med henvisning til, at svensk tv sidste år redigerede ordet "negerkonge" ud af Pippi Langstrømpe og klippede en scene ud, hvor Pippi trækker sine øjne skæve for at lege kineser.


Gæst

#1233

2015-06-27 15:05

Fordi at vi skal ikke lave om på alle ting fordi der kommer en anden farve til vores land vis de har et problem med hvad farve tingene har kan de rejse igen vi skal ikke lave om på noget det Danmark det her

Gæst

#1234

2015-06-27 15:09

Jeg har underskrev fordi jeg kan ikke se rimeligheden i at andre nationaliteter enten det er religion eller anden form for overbevisning, kan tillade sig at dikterer hvordan tingene skal køres her i Danmark, hvis ikke man kan acceptere at tingene bliver kaldt det de gør, skal de bare blive væk, det går i jo nok ikke fallit af, jeg har bare endnu mere lyst til igen i år at taget til jeres dejlige sommerland og nyde det endnu mere, alt andet ville jo være uforskammet, god sommer.
Rune Lyngsø

#1235

2015-06-27 15:13

Idet brugen af betegnelsen hottentot træder i karakter over for khoikhoi (`rigtige mennesker')-stammens indirekte klassificering af resten af verdens befolkning som ikke-rigtige eller forkerte mennesker.

Idet den anden underskriftsindsamling tager det dybt racistiske standpunkt at man primært kan spejle sig i folk man deler hudfarve og/eller kontinental baggrund med.

Idet den anden indsamling stadig ikke tager fat om nældens rod: at efterår, vinter og forår også er smukke og interessante årstider, men Djurs Sommerland kæder åbenlyst sjov og forlystelse sammen med sommer. And don't get me started on Djurs. Stedet burde slet og ret kalde sig Land og/eller Vådområde.


Gæst

#1236

2015-06-27 15:23

Fordi vi skal ikke blive ligeså åndssvage som Svenskerne

Gæst

#1237

2015-06-27 15:28

Det er nok, at et skandinavisk land er blevet "tosset" i deres forsøg på at please de politisk korrekte.

Gæst

#1238

2015-06-27 15:28

Fordi det er det mest fantastiske sted for familier at hygge sig.

Gæst

#1239

2015-06-27 15:43

Fordi vi ikke skal føje os mere over for de udlændinge der kommer til vores land og tror de skal ændre på alt det vi dansker holder af. Vi må ikke spise svinekød på vores hospitaler og børnehaver og mange andre steder..og hvis de tror vi ændrer vores forlystelses parker for deres skyld, kan de drømme videre..DERFOR..

Gæst

#1240

2015-06-27 15:49

Jeg synes det ropes rasisme litt for ofte. Ordet blir brukt opp og betydningen blir utvannet. Nok er nok.

Gæst

#1241

2015-06-27 15:54

Rasismekortet sitter altfor løst i dag. Slår et slag mot politisk korrekthet.

Gæst

#1242

2015-06-27 16:31

Der var engang hvor vi levede som huleboer, skal vi tilbage til den tid. Der er en flok menesker med et misforstået politisk budskab, de må for alt i verden ikke få magt som de har agt.
Pus næsen stik piben ind og lad 2 +2 være 4 og ikke fordrej facts.
Det bliver vel også forbudet at flage med Dannebro fordi der et kors i flaget og det kan støde nogle rabiate.

Gæst

#1243

2015-06-27 16:33

Det er helt sindsygt at vi her i Danmark skal indordne sig efter for godt befindende af hvad andre lande incl. dansker med et fordrejet synspunkt vil have vi skal indordne os under...Hvis denne "tagen hensyn" breder sig ud og omklamrer den danske befolkning, vil vi gå i evig angst, og det kan vel ikke være meningen at skulle lægges under pres for andres meninger.

Gæst

#1244

2015-06-27 16:46

Der er ingen grund til hysteri... I Danmark er alle lige og det er ikke ondt ment med ordene hotten tot og kannibal, det er benævnelser fra gammel tid og giver ingen grund til at glemme.

Gæst

#1245

2015-06-27 17:02

Fordi det snart ikke er tilladt, at være Dansker i Danmark, det er mere og mere danskerne der skal rette ind, istedet for at vores "gæster" gør og burde gøre det.

Gæst

#1246

2015-06-27 17:10

Fordi familien altid har haft et hav af fantastiske dage i Djurs sommerland, og glædet sig til det årligt traditionelle besøg i Djurs gennem mange år, når vi besøgte Jylland.

Gæst

#1247

2015-06-27 17:21

Er så træt af alt det racisme fis, hvad bliver det næste? hvide må ikke bære sorte trøjer, det er jo en børnehave

Gæst

#1248

2015-06-27 17:26

Alt bliver efterhånden gjort til racistisk og de kan rende mig hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær, hallo fordi der er noget der hedder racisme-§ skal den sq ikke misbruges af fanatikere

Gæst

#1249

2015-06-27 17:37

Jeg er træt af at vi hele tiden skal please fremmede som er gæster i vores land. Det er ved at være på tide at vi står op og står sammen og voser at kan du ikke lide lugten i bageriet. Kan du bare fedte af.

Gæst

#1250

2015-06-27 17:50

Alt andet ville være latterligt.