Vi støtter Djurs Sommerland som det er
Kontakt forfatteren af dette andragende
jeg underskrev fordi at sådan er navnene på forlystelserne, og hvis man føler sig stødt over det så skal man da slet ikke være her (der er da i øvrigt intet støcdene ovver navnene) må det ikke hedde kannibal gryderne på dansk, så skal ordet Cannibal - det engelske udtryk også gøres forbudt globalt.. næste er vel at farverne sort og brun heller ikke må eksistere mere, for de kan jo også "referere" til visse folk.. det er ved at blive for vildt med de ting vi ikke må fordi andre som kommer her mere eller mindre frilivilligt skal lave om på vores ting. de skulle hellere ha en kugle for panden når de ik fatter at de bare skal skrubbe hjem (det måske groft sagt men det er nu min mening. hvor svært kan det være at sllkrubbe af eller være tilfreds og blivbe her.. Der er sq ingen der tvinger nogen af de her mennesker til at blive her - tværtimod!! kraft edeme utroligt man.. hvornår fanden er der en påolitiker eller andre med magt der tør gøre noget. De sidder jo og skider i bukserne alle sammen man, det er så meghet til grin. Stakkels likke danmark som snart ik eksisterer..
I øvrigt tak for et dejligt sommarland. Jeg har holdt mange af mine fødselsdage hos jer
Fordi jeg er helt enig med Pia Kjærsgård: "Det er godt, at Djurs Sommerland står fast, for vi skal ikke til at have ”svenske tilstande” i Danmark," skriver hun med henvisning til, at svensk tv sidste år redigerede ordet "negerkonge" ud af Pippi Langstrømpe og klippede en scene ud, hvor Pippi trækker sine øjne skæve for at lege kineser.
Idet brugen af betegnelsen hottentot træder i karakter over for khoikhoi (`rigtige mennesker')-stammens indirekte klassificering af resten af verdens befolkning som ikke-rigtige eller forkerte mennesker.
Idet den anden underskriftsindsamling tager det dybt racistiske standpunkt at man primært kan spejle sig i folk man deler hudfarve og/eller kontinental baggrund med.
Idet den anden indsamling stadig ikke tager fat om nældens rod: at efterår, vinter og forår også er smukke og interessante årstider, men Djurs Sommerland kæder åbenlyst sjov og forlystelse sammen med sommer. And don't get me started on Djurs. Stedet burde slet og ret kalde sig Land og/eller Vådområde.
Pus næsen stik piben ind og lad 2 +2 være 4 og ikke fordrej facts.
Det bliver vel også forbudet at flage med Dannebro fordi der et kors i flaget og det kan støde nogle rabiate.
| This discussion has been closed. |