Afskaf kommunernes misbrug af ressourceforløb

Afskaf kommunernes misbrug af ressourceforløb / Beskeder / Info angående underskriftindsamling / Kommentarer


Gæst

#1

2015-06-11 12:48

Rigtig godt skrevet

Gæst

#2

2015-06-11 13:06

Godt skrevet.

jeg vil også gerne vide, hvem der har fået kompetancen, af vores politikere, til at vurder hvem der ikke kan arbejde, når det ikke er lægerne, eller borgeren selv. Sagsbehandlerne ved ingen ting om sygdomme.

venlig hilsen Bente         (en borger med Ehlers Danlos)


Gæst

#3

2015-06-11 13:18

godt skrevet , bor selv i lollands kommune sammen med en pige på 54 år der har det psykiske problem og bliver jaget rundt i systemet som denne artikel så fint beskriver , jeg er personligt bedt om at køre sagen med tilladelse fra pigen og underskrevet samtykke det har kommunen også godkend , nu har de bedt mig om at jeg ikke må udtale mig , og når jeg henvender mig til sagsbehandleren så svarer hun med at de har nogle regler som der skal overholdes og dem vil hun ikke uddybe over for mig , så har overvejet at gå videre med det , det er bare lige hvor , og det skal jo gøres rigtig første gang ellers bliver det bare brugt mod en .

venlig hilsen peter der er frusteret .


Gæst

#4

2015-06-11 13:34

Sådan Lotte :-)
Det har du i den grad skåret ud i pap og neon, så selv en politiker kan forstå det.
Flot formuleret.
Denne mishandling af syge og uarbejdsdygtige borgere må ha' en ende.
Det er ikke til at holde ud at læse om den ene efter den anden tragedie, når folk bliver ramt af ulykke, sygdom og arbejdsskader.
Denne gruppe borgere er desværre nutidens prygelknabe.
Når krybben er tom, bides hestene.
Spændt på at høre om journalisternes reaktion på din henvendelse.
Hvem har du stilet denne henvendelse til ?
Go' vind fremover.

De bedste og håbefulde hilsner
Anne-Berit Olesen

Gæst

#5 Re:

2015-10-24 10:42

#3: -  

 Hej Peter.

ved godt at en del kommuner påstår, at man som bisidder ikke må udtale sig. Dette er ikke korrekt!! Hvis din kone/samlever er medlem af en fagforening, så tag kontakt til dem, de er inde i lovgivningen og kan være bisidder ved møder på kommunen. Min fagforening var med, og al kommunikation med kommunen det sidste år af min sygemelding foregik gennem dem. De var en uvurderlig hjælp.

Det er også muligt at få en privat bisidder med, dette koster dog noget.

alt godt fremover

Hanne


Gæst

#6 Må kommunen eller coach bestemme om man må spille online spil når man er i resourcefoerøb

2018-06-07 22:10

Hej jeg har været sygemeldt i 2 år med ryggen lægerne kan ikke finde ud af Hvad det er  

Jeg sidder og spiller et spil online hvor jeg er blevet holdleder  dette hjælper mig til et socialt liv da det ikke altid er muligt at komme ud 

Jeg begyndte at stamme lang tid før jeg blev holdleder årsaget alt det stress omkring sygdom ikke vide hvad det er  og alle de ting kommunen vil have en til at gøre og jeg på intet tidspunkt tør sige nej til nogle af de forslag de kommer med 

Jeg føler mig meget overvåget og føler dårlig jeg må trække vejret uden deres tilladelse 

Først går jeg for lidt ture næst går jeg for mange så har jeg fået ondt i ryggen mere end jeg plejer da jeg var ude og være social så det må jeg så hellere ikke

defor spiller jeg meget på nettet og chatter ca 95% af tiden jeg er inde og spille dette mener min coach så nu er grund til min stress fordi jeg er holdleder og de første 2-3uger var der ting der skulle rettes op på og nu køre det hele og jeg har andre til at tage sig af alle de forskellige opgaver de fungere som suschefer  så jeg har enlig ikke rigtig nogle ting at se til mere

Jeg bruger jo dette spil til at være social og slippe væk fra dette smertehelved og når jeg har en dårlig dag går jeg ind og pjatter med mine venner så jeg glemmer hvor ked af det jeg virkelig er 

Jeg undre mig bare over at min coach kan bestemme at jeg ikke må spille og hun mener dette spil er ene grund til jeg har stress fordi jeg er holdleder men hun aner ikke hvad det enlig går ud på og hvad jeg virkelig sidder og laver jeg har slettet spillet nu 

Og jeg tvivler enlig på om jeg må se tv siden dette vel også kan få skylden fordi de ikke kan få mig rask

Hvad eller hvem går jeg til i denne sag