Afskaf kommunernes misbrug af ressourceforløb
Kontakt forfatteren af dette andragende
Ønsker ikke at andre skal igennem samme helvede.
This comment has been removed by the person who wrote it.
r forløb
Selv når man kun kan arbejde 2 x 9 min om ugen SKAL man igennem et ressourceforløb, en arbejdstid som jobcenteret i forvejen har brugt 5 år på at finde frem til.... men vi trækker da liiiige tiden lidt længere... du er jo nok ikke syg ....!!!!
Vi bliver behandlet som lort.
Fordi jeg selv har været kastet rundt i systemet og hvor de ikke lyttede til hvad en speciel læge anbefalede, selvom de netop havde sendt mig derhen for en afklaring.
Man bliver mere syg (psykisk)af at være kastebold.
Systemet er kun til for systemet skyld, der er en nem måde at løse dette lille problem på, regeringen skal indføre samme refusionsprocent uanset og der er tale om kontanhjælp eller pension
Re:
Jeg er så enig med dig, meningen med de her ressourceforløb, var at man ikke skulle løbe spidsrod, i det offentlige, aldrig har jeg været i kontakt med så mange mennesker i det offentlige som efter jeg er kommet på kontanthjælp, det er vældig stressende...
Dem der har lavet denne lov.. Skulle smage deres egen L...
SE - eller GENSE programmet her:
Syge danskere i Sengepraktik
I Danmark er kommunerne begyndt at sende syge borgere i virksomhedspraktik ned til 1 time om uge - med en seng, da de er så svage, at de for bruge for at hvile sig undervejs i en seng. Det sker for at afklare, om borgeren kan arbejde en lille smule. Sengepraktik er en del af en ny lov, der skal forebygge, at syge danskere kommer på førtidspension. Men virker loven, eller gør den i virkeligheden syge borgere mere syge?
SE PROGRAM HER https://www.dr.dk/tv/se/syge-danskere-i-sengepraktik/syge-danskere-i-sengepraktik#!/
| This discussion has been closed. |
Kasse tænkning og økonomisk incitament til at skubbe en ud i kulden til man mister alt!
Førlighed, venner, familie og hjem er væk.
Mit råd - Bliv ikke offer for 12år med en pædofil,! få ikke kroniske somatiske sygdomme som migræne ,kol, astma, lungevævsforandringer, mfl. .
- Hvis du gør, så dø af det!
Så din familie bevarer deres hjem og det gode minde om dig.
Erstatningen for død, er den eneste sikring din familie har og kommunen er blandet ude af. Ellers mister de alt!
Du bliver sparket på, mens du ligger ned, til du intet har og ikke kan mere!- sarkasme blandet med lidt ironi - kan være en god ting .