Støt Nathalie

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støt Nathalie.


Gæst

#1

2015-05-18 21:46

Tortur er forbudt i DK, derfor.

Gæst

#2

2015-05-19 05:01

Det er jo forfærdeligt for denne pige og hendes forældre

Gæst

#3

2015-05-19 05:18

Hvorfor jeg skrev under på denne underskrift indsamling?
Fordi jeg stort set hele mit liv har boet på opholdsted og har mødt korupte pædagoger og nogle der bare er det for at være det og nogle der bare er ligeglad med hvis man har brug for hjælp!

Men det der!! Det er korupt og fuld stædigt forkert at systemet! Hvis jeg ku havde jeg lavet en redningsaktion!
Håber det bedste for Nathalie og hendes mor og samt familien

~korupte system! Føj! Håber at karma bider jer så hårdt i røven og jeres arme må være forkort til at klø!

Gæst

#4

2015-05-19 06:28

Der er et lille menneske, som er ved at gå i stykker p.gr.a. systemsvigt. Med sig i faldet, vil hun rive en hel familie.
Det er en ensom kamp at kæmpe for sit handicappede barn, det ved jeg af erfaring.
Denne familie har brug for al den støtte, de kan få.

Gæst

#5

2015-05-19 06:37

Fordi vi kender til sygdommen

Gæst

#6

2015-05-19 07:12

Nu må det stoppe og Nathalie skal et sted hen hvor de de kan se og rumme hende. 13 årige piger med autisme skal ikke sidde mutters alene i en "pip-celle" ! Det kan vi gøre MEGET BEDRE Danmark!!

Gæst

#7

2015-05-19 08:12

Fordi det umenneskelige i at pårørende slet ikke bliver draget med ind i behandlingen af den syge. Og fordi behandlingshjem skal være som et hjem for patienten og behandlingen af dem skal være så human som overhovedet muligt. Der skal ikke sidde nogle skrankepaver på hjemmene og holde kortene tæt på kroppen. Der er brug for åbenhed og medmenneskelighed. Hvis de ikke kan finde ud af det så er de ikke på det rette sted de behandlere. Så skal de lave noget andet.

Gæst

#8

2015-05-19 08:44

Jeg underskrev da jeg selv har arbejde med autisme spektrum forstyrrelser. Så ved hvor vigtigtheden i denne sag er for at denne pige kan få den rette hjælp hun har behov for.

Gæst

#9

2015-05-19 09:02

Skrev under, da dette vanvid skal stoppe og langt fra Nathalie's tarv el trivsel som varetages her og ikke en menneskelig behandling at give hende el familien 


Gæst

#10

2015-05-19 09:06

Jeg skrev under, fordi jeg synes at det er skræmmende, at man kan behandle mennesker på denne måde. Jeg kender til flere sager af samme slags. Jeg håber at min underskrift vil være med til, at man man får menneskeligheden tilbage og tager hensyn til det enkelte menneskes behov.

Gæst

#11

2015-05-19 09:56

Min søster Janni er ikke den eneste der kæmper med et handicappet barn og et urimeligt system! Skriv under og få vores politikere op af stolene og åbne deres øjne for de børn der lider derude :(
Betina
Gæst

#12

2015-05-19 09:56

Jeg håber, at alle i som skriver under vil dele den på jeres væg på facebook.
Vi skal have det spredt ud til så mange som muligt, og have alle de underskrifter vi kan få <3


Gæst

#13

2015-05-19 10:01

Jeg underskriver denne indsamling fordi min egen datter er autist og hun er gravid hendes mand er også autist men på trods af at de unge mennesker fra 1 dag de vidste de var gravide bad om hjælp fra det offentlige, så er de forsat helt uden hjælp og barnet kommer om 14 dage, de har nok heller ikke noget sted at bo til den tid, for de fik en lejlighed 01.05 men kunne ikke finde ud af at de skulle gemme deres penge så de kunne betale den første husleje, jeg er ikke i en økonomisk situation så jeg kan være dem behjælpelige og kommunen dem er der ikke meget hjælp at hente hos, de snylter sagen. Mit gæt går på at de har lavet et regnestykke, fundet frem til at det er billigere at fjerne barnet end at hjælpe de unge mennesker, og det skal de så have til at lyde som om det er barnets tarv, men efter min mening er det eneste tarv kommunen varertager, deres egen pengepung. Systemet skal ændres, der skal mere viden ind i det offentlige rum og almindelige mennesker skal vide hvad autisme er, der sidder mennesker og skal bedømme hvad der er bedst for et menneske med autisme og de mennesker aner ikke hvad autisme er, fordi autisme er så bredspektret at man er tvunget til at foretage en i dividuel vurdering af behovet for hjælp, og det er for dyrt at bruge den nødvendige tid.

Gæst

#14

2015-05-19 10:03

da jeg selv har en dreng på 16 år , som er infantil autist i sværgrad ,non verbal , og bor på bosted..med div problemer af større og mindre slags. mvh stina nielsen ..

Gæst

#15

2015-05-19 10:08

Det er et menneske som har hårdt brug for hjælp .. Derfor min underskrift

Gæst

#16

2015-05-19 10:27

Håber den stakkels pige får den rette hjælp og forældrene blive hørt

Gæst

#17

2015-05-19 12:19

Fordi jeg ved hvor vigtig er at folk med autisme spektrumforstyrelser for den rette hjælp og behandling

Gæst

#18

2015-05-19 13:20

Fordi jeg selv har en datter med ADHD og ved hvor svært og ressource krævende det er at slås med systemet

Gæst

#19

2015-05-19 14:12

Fordi alle har ret til den rette behandling, og det er rystende læsning om Nathalie, som aldrig får et normalt liv.

Daniella Laubech

Gæst

#20

2015-05-19 14:21

Fordi når folk beder det offentlige om hjælp, så er det vigtigt at de bliver hørt.

Gæst

#21

2015-05-19 17:16

Fordi at nogen bliver nød til at skride til handling og få gjort noget ved den måde mange af vores alder svageste medmennesker bliver behandlet på... bliver så vred og flov over at nogen kan traffe sådan nogle beslutninger, uden at se på de koncekvenser det kan have for det enkelte menneske.

Gæst

#22

2015-05-19 17:40

Fordi jeg selv har en søn med tilsvarende problematikker. Har kæmpet for at få hjælp til ham i 18 år nu. Selv om jeg nu selv er slidt ned psykisk priser jeg mig alligevel lykkelig over at systemet ikke "hjælper" hvis det havde været den på den måde. Hvis bare der blev lyttet til de unge selv og deres forældre, så kan de komme langt. Istedet for at ende med endnu flere problematikker. Tusind tanker til Nathalie og hendes familie. Til kroner øre politikere, de få kroner der sparres på her og nu billige løsninger, koster i det lange løb tusind vis af kroner i uoprettelig skader på den unge, samt tusindvis af kroner på familier der går ned psykisk af afmagt !!!!! Så alle de dyrebarestes kroner der skulle gå til hjælp til disse dejlige unge mennesker, bliver brugt på hovsa løsninger der forværre problemet og pengene fosser ud af kassen på at rede stumperne ..............

Gæst

#23

2015-05-19 18:05

Det er så vigtigt at vi passer på dem der ikke kan selv ❤️
Emma

#24

2015-05-19 18:32

jeg har underskrevet, fordi jeg selv er psykisk ustabil, har ingen sygedomme ud over astmatisk bronkitis, men er vokset op med svigt, alkohol, og vold, og er senere hen blevet seksuelt krænket.. Jeg er blevet mobbet hele livet, fordi jeg aldrig har været som de andre og begyndte da jeg var 10 år at skære i mig selv, jeg blev cutter og har været det siden, i 2012 låste jeg mig inde og tog en overdosis i mindre grad, for at fortælle jeg havde brug for hjælp, jeg havde sagt flere gange at jeg havde brug for det, men fik ikke hjælpen, så jeg blev nød til tilsidst at forskrække alle.. Jeg fik en psykolog tilkoblet, men hun valgte ikke at holde sin tavshedspligt, så mistede alt for alle mennesker..

 

sidste år var der jeg blev krænket, i en praktik i 10 kl. Jeg var hos en familie jeg havde kendt altid, en af drengene der valgte ar gå over mine grænser, og pille ved mig under tøjet, mens jeg var skubbet op i hjørnet, jeg fik det ikke sagt til nogen, og da det bare blev værre og værre både med cutting, og min selvtillid endte det med angst om at unge kunne lide mig, jeg havde planlagt i en uge, lagt dato til, og gjort dosissen klar til mit livs længeste søvn, i efteråret 2013 tog jeg igen en overdosis, denne gang var det bare alvorligt ment..

jeg lå på Grindsted sygehus i en uge, med drop, som gå mig modgift, og saltvand, og blev senere overladt til børne-unge psyk i Kolding, jeg var tilknyttet og gik til samtlige samtaler der, inden jeg efter et halvt år igen kom på egne ben, vi blev lovet hjælp fra kommunen, og børne-unge teamet, og alle mulige andre steder, vi står nu her 2 år efter, og der er ikke sket en skid udover at min sagsbehandler som stod for min sag, har skrevet i mine papir, som det passede ham, og der efter skredet uden vi et ord har fået af vide!


Gæst

#25

2015-05-19 18:55

Fordi at det er fuldstændig horribelt at en historie som denne kan finde sted i 2015 uden at nogen griber ind!!!
Det tyder på at vi er på vej i den gale retning og at der i vores behandlingssystem bliver gået på kompromis med fagligheden i en meget alvorlig grad og åbenbart uden at nogle af de instanser som burde gribe ind, løfter et øjenbryn. Det er meget skræmmende og burde være langt under dansk standard!!!