Fighting for Magnus, ang de penge der er tilbage

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fighting for Magnus, ang de penge der er tilbage.


Gæst

#101

2015-05-01 13:29

Fordi jeg har doneret for at hjælpe Magnus OG familien, at han e død ændrer ikke deres udfordringer - gør dem kun værre, så en hjælp til at komme videre...

Gæst

#102

2015-05-01 13:32

Jeg valgte at donere til en privat familie og det er der pengene høre til.

Gæst

#103

2015-05-01 13:35

Fordi danmark har doneret til miv og hans familie ikke til andre ting. Så det er dem som skal have de penge helt klart.

Gæst

#104

2015-05-01 13:43

Fordi de penge jeg har doneret var til Magnus og hans familie

Gæst

#105

2015-05-01 14:00

Jeg støttede med penge til Magnus og familien.. Og har fuld tillid til at familien af hjertet gerne giver et rest beløb videre som foreskrevet.. Men lad dem nu for pokker komme nogenlunde videre med den mulige hjælp de har fra de indsamlede penge...

Gæst

#106

2015-05-01 14:17

Jeg underskriver fordi jeg synes det er grotesk at de indsamlede penge ikke tilfalder familien. Jeg donerede til familien og er egentlig ligeglad med hvad familien bruger pengene til.

Gæst

#107

2015-05-01 14:22

Jeg skrev under fordi jeg er sikker på, at alle dem der har doneret til familien, ønsker at netop familien får de penge også selvom miv desværre ikke er her mere
lenette

#108

2015-05-01 14:49

Jeg har doneret penge i den tro at de gik til hele familien, og at hele Eid / Andersen familien havde råde ret over hvordan de skulle bruges bedst muligt til gavn for familien. Såfremt Julie og Jeppe ikke får fuld råde ret over de penge jeg har doneret føler jeg mig snydt. Pengene er deres nu og om de bruger dem på psykolog hjælp, tabt arbejdsfortjeneste, 500 kinderæg eller en aften tur i Tivoli hele familien så er det det pengene skal bruges til. Familien skal have pengene nu !


Gæst

#109

2015-05-01 14:54

For at pengene skal gå til miv's forældre som det var meningen.!

Gæst

#110

2015-05-01 15:19

De penge jeg har givet var ment til familien. Simpelthen.

Gæst

#111

2015-05-01 18:43

Det skal bare lykkes det her!!!!!

Gæst

#112

2015-05-01 19:35

Fordi pengene tilhører MIV og hans familie - INGEN andre (grådige) foreninger.

Gæst

#113

2015-05-01 20:57

Hvad sker der.. mine to børn og jeg har foræret FAMILIEN 1000,- Dem skal de da have, og det kan der slet ikke ære tvivl om. Jeg synes det står meget klart og tydeligt!
Lotte Hoffmann

#114 Re:

2015-05-01 21:16

#101: -  

 Jeg støttede Magnus og familien, og var fuldt ud klar over at evt overskud skulle gå til forskning, MEN dermed ikke ment at de ikke skal støttes gennem den næste tid, selvfølgelig skal de have for tabt arbejdsfortjeneste og en ferie med Malthe og så er jeg helt sikker på at familien derefter giver overskuddet til forskning. Summa summarum JEG støttede FAMILIEN og derefter forskning og familien er jo SLET ikke færdige med dette forløb... 


Gæst

#115

2015-05-01 21:21

Synes hvis de pengene er samlet ind, for at det kan forsøde familiens liv bare lidt oven på deres store sorg. Ja så skal de have dem,

Gæst

#116

2015-05-01 21:55

Fordi familien bestemt fortjener at få dækket deres tabte arbejdsfortjeneste ind, og lidt ekstra til at forsøde hverdagen med, den smerte de står med er ubeskrivelig og alle der har givet penge, har givet dem til hele familien, og at tage dem fra dem nu, er simpelthen så lavt. At træde på folk der ligger ned er virkelig usselt..
Helle Hart

#117

2015-05-01 23:06

 
Jeg er meget fortørnet over hvad der foregår, jeg har personligt doneret penge til Miv og hans familie, fordi jeg ønskede at de skulle få glæde af dem!

Jeg har betalt skat af pengene og kan derfor selv bestemme hvad de skal gå til!
Så skal der ikke sidde nogle bureaukrater med nogle smarte jurister og stjæle mine penge - vi ved alle sammen at jura kan fortolkes på mange måder - og bliver det, altid til fordel for dem der betaler deres salærer - Så min mening er flg.:
Hvis Miv's familie ikke kan beholde de resterende penge, så må I (Nævnet) betale dem tilbage til os som har doneret dem, for så kan vi selv sørge for at de bliver overført til Miv's familie på deres private konti. 

 

Gæst

#118

2015-05-02 05:56

Fordi der er s.. da noget galt i DK når der tages sådan en forrykt beslutning over for den stakkels familie!

Gæst

#119

2015-05-02 06:28

Fordi den familie står mit hjerte nær og synes de bliver ramt umenneskeligt hårdt. De er nede psykisk og nu vil man også få dem ned økonomisk.

Gæst

#120

2015-05-02 08:38

Jeg synes familien fortjener de penge, de har lige mistet deres søn/bror/barnebarn og kæmper med et meget stort tab, så de har brug for lidt ferie eller andet. De fortjener det virkelig!

Gæst

#121

2015-05-02 08:56

Hvis det ikke virker, så demonstrerer vi!!!

Gæst

#122

2015-05-02 09:03

Fordi de resterende penge selvfølgelig skal gå til de efterladte i sorg.. ingen tvivl om det

Gæst

#123

2015-05-02 09:39

jeg har skrevet under, fordi jeg synes at i hvert fald de fleste penge der er samlet ind, skal gå til Magnus' familie... Penge får ikke Magnus tilbage, MEN! penge kan trods alt gøre hverdagen lidt lettere for både mor ,far og Malte, i den situation de nu står i. Også at forsøde tilværelsen bare lidt i deres store sorg, og há en levefod som før, så det hele kan hænge sammen for dem...

Gæst

#124

2015-05-02 09:59

Fordi jeg synes det er grotesk og urimeligt, og der er fejlet stort. Nævnet skulle have været hjulpet til formuleringen hvis den er så hysterisk. En familie har og står i det værste mararidt . De har haft fokus på deres syge lille dreng og logik de ikke har brugt løs af pengene i den tid. Der står også pengene skal gå til familien i form af flere områder. Desuden er der fortsat samlet ind efter de desværre mistede lille Miv. Det er usmageligt overfor både familien og folket at udnytte en formulering, og ikke læse. Der står hvad pengene er till! Burde nævnet så ikke også have fået af vide om der skulle noteres hvad TID pengene var berettiget til. Den her fejl uanset hvordan man vender og drejer den ligger et andet sted og skal ikke gå ud over en meget meget hårdt ramt familie. Folket må kæmpe!!! Mine tanker Går til Julie, Jeppe, Malthe og farmor. Håber folkets ord bliver læst og taget seriøst❤️

Gæst

#125 Re:

2015-05-02 10:36

#3: -  

 Det er jo desværre familiens egen skyld, da de udfyldte papirer blev udfyldt forkert.. Men derfor håber jeg selvfølgelig også at de får dem..