Bevar akut lægebil funktion Lemvig og omegn
Kontakt forfatteren af dette andragende
Fordi det meste af min familie stadig bor i Thyborøn
Jeg syntes det er fuldstændig USMAGELIGT at man vil byde folk et så dårlige levevilkår.. I den østlige del af Danmark piver man over hvis man har mere en 20-30 min kørsel til nærmeste sygehus men det er tilsyneladende helt iorden at vi her vestpå skal vente 30-45 min på at få lægehjælp eller selv køre 100 km for at komme på sygehuset.... Ganske enkelt USMAGELIGT. !
Fordi..
Fordi at skære ned der er som at slå folk ihjel på forhånd.....!!!!
Samt. Hvis i gerne vil have folk til udkants dk er det da den værste løsning og får ikke li frem folk til at flytte til :/
Fordi jeg mener ikke, at vi kan undvære akut lægebilen herude i vores område. Vi har haft brug for akut lægebilen og ambulance 3 gange og fået en meget god og kompetent behandling.
Fordi jeg selv har haft brug for den 3 gange
Tænker........Det er da utroligt de tager alt fra os her i udkants Danmark........ vi har vel også ret til at blive reddet. Afstanden er stor herude....... tænk på det kære politiker. I kunne jo selv stå i situationen en dag hvem ved.
Nu må det stoppe, for når super sygehuset i gødstrup eller hvad de vil kalde det når det, eller hvis det nogensinde bliver færdig sådan en gang byggesjusk af politiker og andet ros der er med i det , de burde skamme sig, ja og nu tage læge bilen væk, skam jer politiker for det kan da ikke passe at det er os her ude fra kysten der skal rammes hvergang der skal spares.
Fordi min familie og svigerfamilie bor i lemvig.. ❤️ ingen burde udsættes for at blive afskåret på den måde..
| This discussion has been closed. |