BEVAR SIFA TV BINGO AALBORG

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen BEVAR SIFA TV BINGO AALBORG.


Gæst

#76

2015-04-12 20:32

Synes det er hyggeligt at spille på SIFA tv Bingo , håber bare det fortsætter også for de ældres skyld , som ikke kan komme udenfor en dør , det er jo noget de ser frem til , kunne jeg forestille mig

Gæst

#77

2015-04-13 08:06

Vil bevar det man elsker og spill og for nye venner. ❤️ Igen liv den dag vis de lukker.

Gæst

#78

2015-04-14 15:48

Det er utrolig vigtigt at bevare Sifas TV Bingo, fordi vores idrætsforeninger i Aalborg ikke kan undvære de tilskud, som kommer derfra. Mange ture til turneringer m.v. skal så betales af forældrene eller sponsorerne, og det vil især blive svært for de små foreninger at få penge til det. Utroligt at Skat ikke kan tillade det. Bekendtgørelsen må laves om.

Gæst

#79

2015-04-26 22:42

Fordi det er fuldstændig ude i hampen at lukke for Sifa TV-Bingo. Den skatteminister ved ikke, hvad han er igang med at ødelægge for tusindvis af mennesker, som dagligt får lidt indhold i deres tilværelse via deres TV-apparat, og nogle fede kommentarer fra Peter Skram og hele holdet. Skatteministeren og hans "slæng" skulle skamme sig...

Gæst

#80 Sifa

2015-04-27 03:37

Selvfølgelig skal muligheden for Bingo fortsætte. En god mulighed for mange ensomme. der ikke har mulighed for at komme ud, til at få en form for samvær med andre mennesker. Endvidere støtter Sifa jo lokalsporten på bedste måde.

 


Gæst

#81

2015-05-09 14:21

For det første er der mange ældre og yngre borgere der nyder både at spille og samtidig støtte de mange idrætsforeninger i Ålborg herunder særligt mange handicappede i idrætsforeninger.særligt er jeg fortaler for de handicappede.de fortjener en håndsrækning

Gæst

#82

2015-05-12 10:06

Nedlægge noget som glæder så mange mennesker dagligt er da
VANVITTIGT!
Alice Nilsen

#83 Re:

2016-12-06 15:59

#51: -  

 Nej, det er ikke upassende, men derimod fuldstændig rigtigt, Vi er mange i høj alder, som af forskellige grunde er ude af stand til at deltage i arrangementer uden for hjemmet, og som har brug for at holde hjernen aktiveret ved disse hyggelige stunde foran TVet. Hvorfor skal vi miste en god aktivitet?

Alice Nielsen

#84 Re:

2016-12-06 16:11

#26: -  

 

Alice Nielsen

#85 Re: Re:

2016-12-06 16:19

BingB#84: Alice Nielsen - Re:  

 Jeg tilslutter mig helt den underskriftsindsamling. Denne fornøjelse må ikke tages fra alle os højt oppe i alderen, som ikke er i stand til at deltage i andre steder. Hvorfor skal al fornøjelse tages fra os, som  har brug for aktivitet, som holder hjernen i sving. Det er for dårligt at nedlægge Bingo her!