Stop flytning af SFO Tandhjulet i Karise

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop flytning af SFO Tandhjulet i Karise.


Gæst

#1

2015-03-24 20:05

Tandhjulet har et fantastiske udendørs område der ikke kan genskabes på skolen. Det er et hus der rummer mange forskellige børn, fra 6-18 år. Der er højt til loftet og der er taget højde for børnemiljøet i rummenes indretning så de får et afbræk fra skolens lange dage. Huset's rum og areal udenfor indbyder til leg og læring. Det vil være synd for børnenes trivsel at flytte dem over på skolen og i de samme rum som de skal gå i skole i. Hvor er børnenes tarv henne?

Gæst

#2

2015-03-24 20:08

Har børn der går på tandhjulet og hvis det bliver flyttet melder jeg dem ud

Gæst

#3

2015-03-24 20:58

Fordi jeg selv har gået der

Gæst

#4

2015-03-24 21:33

Skriv under og støt Tandhjulet. Stedet giver børnene i byen et sted som er deres. Et sted med lækre udendørs faciliteter og et stort sammenhængende hus som rummer børn i alle aldre. Et hus fuldt med muligheder for alderssvarende aktiviteter om man er 6 eller 18 år. Tandhjulet giver børnene et nødvendigt afbræk og frirum efter En lang skoledag. Børnene er vores fremtid, lad os nu investere i dem istedet for besparelser hele tiden 


Gæst

#5

2015-03-25 07:30

Det er vigtigt, at vi holder godt fast i den fantastiske fritidspædagogik, og børnenes ret til selv, at vælge og vælge fra i deres fritid. Skal SFO'en rykkes ind på Karise Skole, bliver det i skolens lokaler, hvordan skal børnene så få det fulde udbytte af DERES fritidstilbud??
Det giver naturligt færre aktivitets tilbud, da klasselokaler skal være ryddet hver dag, i tandhjulet er der plads til børneaktiviteter hele døgnet :)

Gæst

#6

2015-03-25 11:45

Fordi jeg selv har gået på den SFO som barn. Og ville være synd at flytte den.

Gæst

#7

2015-03-25 17:21

Inden vi havde flyttet os til Sakskøbing min søn havde været i Tandhjulet og både ham og os var meget glade af den.

Gæst

#8

2015-03-25 18:12

selv om jeg ikke er bruger af sfo mere og ikke bor i byen vil jeg støtte dem der bor der da jeg kender dem der har børn der.

Gæst

#9 Re:

2015-03-27 19:12

#8: -  

 Tak det var super glade for 


Gæst

#10

2015-04-11 04:22

Har et barnebarn der går der ... Dejligt sted både ude og inde

Gæst

#11

2015-04-14 11:55

Fordi det er et sted de ungen mennesker har mulighed for at være i sted for at dase rund og lave ulykker og komme i de forkerte veje har selv det inden på liget og efter mit barn er starte er de to på rette vej igen der for bevar det