BORNHOLM SIGER NEJ TIL TRAFIKFORLIGET 2014 /Bornholm sagt - Nein - zum Verkehrsvertrag 2014
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det er efter min mening vigtigere at vi gør noget for Danmark, før vi gør noget for andre lande. Vi må dælme ikke glemme os selv i forsøget på at redde Verden... Det kommer aldrig til at gå godt, hvis det er sådan prioriteringen er!
Det var jeg glad for toget da jeg gik på barsel og kunne komme til len og hvis den lille frem for familien!
Re:
Det er sket før at Bornholm er blevet glemt, gå tilbage i historien til maj 45 da blev Bornholm bombet medens øvrige Danmark fejrede befrielsen
trafik ministeriet har været på Bornholm
Men det tror jeg ikke at det ændre noget ved det
for de står fast ved det det de har lavet
det bliver som det er vedtaget i forliget fra det december 2014
han var her for at vi skal tro at der blive lavet noget om på det
Der er mange exil-bornholmere og bornholmerfamilier, der skriver under
Det er jo som om at de intet kender til vores levevej go så skal de bestemme..det er jo helt sygt at de kan tage en så fuldstændig hjernelam beslutning!!!
Der er her tale om en utilstedelig frækhed og overmåde uigennemtænkthed fra politisk side. Det er ikke første gang, Bornholm må bløde, men nu må nok være nok.
Måske kunne en af de jyske motorveje vente lidt.
så der ikke sparres ihjeld
Færge Vejnet Fly og Industri
Politikkerne skal ikke sige at de vil gøre noget for yderområderne og handlingsmæssigt gøre lige det
At lukke færgeruten fra Tyskland til Bornholm, vil resultere i, at tyskerne ikke vil synes Bornholm som et muligt feriemål, når de skal bruge ca. 5 mod ca. 3,5 timer førhen på transport og ca. 5000 kr. mod ca. 2000 kr. førhen på transportudgifter. Dette vil gået meget ud over Bornholms stort set eneste indtægtskilde! Hvad skal øen så overleve på? Nåh ja, så kan politikkerne med deres vanvittige lønninger og indtægter jo besøge Bornholm, som det eneste ømuseumssamfund i verden. Hurra - eliten har endelig fået noget fantastisk at besøge i deres fritid.
| This discussion has been closed. |