Lad os beholde Kbh. praktiserende lægers laboratorium i Glostrup


Gæst

#1

2014-12-26 18:45

Vi mangler privatpraktiserende læger i Glostrup. Det er vanvittigt, at Glostrups borgere skal til omkringliggende kommuner for at blive koblet til en læge. DET ER UHØRT. Er det fordi man betaler vores læger for lidt som privatpraktiserende??? Lægerne i Glostrup kommune har mere end 2000 patienter hver. Det er bare ikke rimeligt. Glostrup kommune må se at komme i gang med at få etablere flere læger, men så gør det mere attraktivt for at få dem til at praktisere her

Gæst

#2

2015-01-06 15:55

Selvfølgelig skal vi støtte op om at bibeholde lægelaboratoriet i Glostrup, hvor der er en nem, hurtig og god service. Hvis laboratoriet lukker skal vi måske fremover have taget blodprøver mm hos egen læge, men ud fra diverse skrivelser ser det nu mere ud til at meningen er, at vi skal trækkes hen på hospitalerne for at få taget diverse prøver. Har man prøvet at frekventere et hospitalslaboratorium, ved man også, at det er et mareridt af l a n g ventetid og parkeringskaos, når folk kommer myldrende fra alle nærkommuner. Man har efterhånden den opfattelse, at Regionerne KUN er opfundet med henblik på at nedlægge al form for service og gøre livets gang i sundhedsvæsenet så besværligt som overhovedet muligt. Så lad os i det mindste beholde lægelaboratoriet i Glostrup - det vil spare os alle (læger patienter, svartider m.m.) for en masse tidsspilde!
Lysette Hansen

#3 Re:

2015-01-06 17:20

#2: -  

 Vi er vist helt enige. Tak for din støtte. Del gerne denne info så vi kan samle mange underskrifter så regionen kan se at vi gerne vil beholde vores lokale blodambulatoriumer.

Lysette Hansen

#4 enig

2015-01-06 17:22

#1: -  

 Vi er vist helt enige. Tak for din støtte. Del gerne denne info så vi kan samle mange underskrifter så regionen kan se at vi gerne vil beholde vores lokale blodambulatoriumer.


Gæst

#5

2015-01-07 08:15

Det er en vanvittig besparelse. De praktiserende læger er i forvejen overbelastet. Har selv erfaret, at hospitalernes laboratorier ofte er overfylde med mere end 1 times ventetid. Tør slet ikke tænke på, hvordan det vil blive nu. De politikere, som har taget den beslutning, har tilsyneladende slet ingen erfaring på området.
Lysette Hansen

#6 Lokalavisen i Albertslund har skrevet om det.

2015-01-07 12:16

#5: -  

 Jeg kan kun give dig ret, og jeg har fået lokalavisen til at skrive om det og i næste uges avis skal jeg nok prøve at tage til genmæle og fortælle regionen at det vil blive en forringelse hvis det bliver rykket. Tak for din støtte.

 


Gæst

#7

2015-01-08 12:26

i Glostrup venter du højst 15 min. personalet er søde og effektive. flytter det til eks. Glostrup amts. sygehus skal du beregne 1/2 time til at finde en parkeringspl. og 20 min gang derfra til afd. dertil ventetid som vil blive længere !!!
Lysette Hansen

#8 Re: måske ret

2015-01-08 12:30

#7: -  

 Du har sikkert ret, men vi ved det jo ikke. Vi kan kun se på hvordan resten af undersøgelserne på hospitalet virker og derud af konkludere at du MEGET sikkert har ret. Og skal man mon så til at bestille tid osv. ? det står hen i det uvisse. Vi HÅBER at dem der bestemmer lytter til os og lader os beholde det meget effektive ambulatorium på Hovedvejen. Tak for din støtte

Renate Quast

#9

2015-01-09 19:05

Jeg forstår det bestemt ikke ...Det må bare ikke ske !!! Det går så hurtigt i fx Tåstrup/Glostrup og personalet har masser af erfaring. Håber at så mange som muligt forstår alvoren før det er for sent.

 

Lysette Hansen

#10 Re:

2015-01-10 07:08

#9: Renate 

Helt enig. Derfor må du gerne fortælle Gud og hver mand om denne underskrift indsamling. Tak for støtten. 


Gæst

#11

2015-01-13 14:42

Det er en skandale hvis laboratoriet bliver lukket
i Glostrup og Tåstrup
Lysette Hansen

#12 Enig

2015-01-13 15:19

#11: -  

 Jeg kan kun give dig ret, derfor bede jeg dig om at fortælle alle om denne underskriftindsamling så vi kan påvirke beslutningstagerne. På forhånd tak.

Joachim

#13

2015-01-13 18:02

 Har i okt. og nov. 2014 fået taget ekg og blodprøver i Glostrup. Efter et kvarter var det hele overstået. Kan lige forestille mig hvorlænge det ville have taget hvis det var på hospitalet. Der tror jeg man skal have madpakke med. Nedlæg regionerne istedet. De  tænker med en vis nedre legemsdel.

Lysette Hansen

#14 Udflugt med madpakke

2015-01-14 07:57

#13: Joachim -  

 Hej Joachim

Spørgsmålet om at nedlægge Regionen er en helt anden debat som jeg ikke vil ind på her. Men os der jævnligt får taget div. prøver er vist enige om at det kan få konsekvenser for TID, EKSPERTISE, SMIDIGHED osv. hvis det skal rykkes. Og så vidt jeg ved er tid = penge, så det giver ingen mening.

Tak for din underskrift.