Bevar frihuset
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar frihuset.
Gæst |
#512015-01-20 19:44Jeg er så ked af at TV2 har valgt at stoppe denne dejlige udsendelse. Endelig havde TV2 præccensteret noget godt, noget som seerne kunne forholde sig til. Jeg glædede mig til at se dagens program, hver dag, alle de gode indslag og råd, dem har mange haft stor glæde af. Jeg vil derfor sige at vi skal have Frihuset tilbage på banen igen. De programmer, der bliver sendt om aftenen, dem har jeg ikke lyst til at se og jeg kende andre der har det på samme måde. Jeg tror at en af grundene til at man holdt af at se frihuset, var at man godt kan blive træt af, altid at blive bombarderet med, krig, vold, terror og andre negative indslag. Man har brug for at se noget positivt og komme væk fra, hverdagens stress og jag. Næ, lad os få frihuset tilbage! Mvh. Anne Larsen |
Gæst |
#522015-01-27 13:52Hvis ikke tv.2 fri får et bredere indhold, så opsiger jeg den pr. 1. febr. vil ikke betale for at se på engelske haver - engelske huse og ombygninger, eller engelsk madlavning, genudsendelserne er mangfoldige her i januar, vil ikke betale for det jeg har set på tv.2 eller Charlie 1 gang! Jeg spørger så? Hvad skal en ny sportskanal, når der alligevel sendes håndbold VM. på TV2 og de annoncerede udsendelser flyttes til en anden dag, det er simpelthen at gøre grin med os der valgte TV. 2 Fri, at man nu bare uden videre lukker af for disse programmer. Hvad skal det så gøre godt for at anlægge have, sø, og andre forbedringer, som må have kostet en masse penge? Ønsker at redaktionen vil komme på bedre tanker? |
Gæst |
#532015-01-27 15:55Var frihuset ikke hjørnestenen i TV2 fri, nu virker det nærmest som om det er i vejen. |
Gæst |
#542015-01-28 10:16Mange tak for dit initiativ til denne underskriftindsamling Rene Heindorff Pedersen. Håber at alle sympatisører til DET OPRINGELIGE FRIHUS får øje på underskriftindsamlingen - vel at mærke i tide d.v.s. inden mødet på fredag og husk sidste frist for tilmelding til dette møde er d.d. onsdag d. 28/1-14. Desværre er det helt umuligt for mig selv at deltage - sorry! Held og lykke med underskriftindsamlingen, som jeg inderligt håber vil gøre en forskel, for det er vel dybest set for vores (seernes) skyld, at de eksisterer!! Venligste hilsner Kirsten Schønning |
Gæst |
#552015-01-28 10:38Jeg har lige en tilføjelse til min kommentar. Har netop slået dette op til mine f.b. venner: Dette dejlige program er stoppet af TV2 på trods af, at sååå mange mennesker elskede at se det - dagligt ! jeg selv inklusive. Har såmænd tegnet et ekstra abonnement, så jeg udover at kunne se det på min kanalpakke nu også kan se det her på computeren uanset hvor jeg befinder mig i verden, MEN DET ER SOM SAGT STOPPET OG NYE LIVSTILS PROGRAMMER ER PÅ VEJ FRA DETTE DEJLIGE HUS MED DE SKØNNESTE OMGIVELSER. DU KAN GØRE EN FORSKEL VED AT AFGIVE DIN STEMME (OVENFOR) FOR BEVARELSE AF DET OPRINDELIGE FRIHUS med alle de kendte og elskede værter og faste eksperter i alt muligt ! DET ER DET BEDSTE PROGRAM FOR ALLE OS KREATIVE, DER NOGENSINDE ER SENDT I FLIMMEREN!!!!! SÅ HJÆLP MED TIL AT PÅVIRKE TV2, SÅ VI KAN FÅ DET TILBAGE!! P.F.T. |
Gæst |
#562015-01-28 13:05mangler det "gamle frihus" live - gider ikke at se livstils/rejseprogrammer |
Gæst |
#572015-01-28 19:35Det Gamle frihus hørte til under Livsstil, forstår ikke at i ikke gider livsstil når nu frihuset hørte til livsstil, er der ikke noget / nogle der er lidt dobbelt moralske her?????????????????????
|
Gæst |
#582015-05-11 20:40Jeg ser det hver dag og får mange gode idéer så feriehuse skal sendes igen det var lærer ridt program men ikke så megetmed hunden savner det meget |
|
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Vi vil fred og velfærd - ikke krig og bomber
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Bevar 2 biblioteker på Østerbro – skriv under inden 10 juni
1330 Oprettet: 2025-05-02
Åbent brev til PET, politiet og regeringen
658 Oprettet: 2025-04-30
BEVAR Centerhallen i Lillerød
1794 Oprettet: 2024-10-28
Ikke flere halve løsninger: krav om politisk handling ifm. med skolegårdene og matriklerne tilknyttet Skolen på Nyelandsvej
475 Oprettet: 2025-04-30
Bevar biblioteket på Rodosvej
1937 Oprettet: 2025-04-02
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
3317 Oprettet: 2024-10-02
STOP lukningen af Islands Brygge Bibliotek
1784 Oprettet: 2025-03-27
Drop Odenses venskabsby i Israel, Petah Tikva
265 Oprettet: 2025-05-11
Klage over TV 2’s dækning af skilsmissesager: Systematisk og kønsdiskriminerende journalistik
255 Oprettet: 2025-05-18
Åbent brev til Regionsrådet i Region Hovedstaden: Børn og unges sundhed bliver truet ved etablering af kvinde-barn-center på Nyt Hospital Bispebjerg
225 Oprettet: 2025-05-04
Støtteerklæring til Klinik Mehlsen
1440 Oprettet: 2024-02-29
Stop kæmpe solcelle- og industripark mellem Bårse og Tappernøje – beskyt vores lokalsamfund!
204 Oprettet: 2025-04-25
Bevar Borgerservice på Øbro Jagtvej 227
195 Oprettet: 2025-05-02
Oprettelse af en helårs rute fra Århus til Alicante
165 Oprettet: 2025-05-07
Stop Molslab og andre rewilding projekter
1405 Oprettet: 2025-04-13
Genskabelse af Gårdbo Sø
157 Oprettet: 2025-05-06
JA til genbrugsplads i Kjellerup
140 Oprettet: 2025-05-06
Opfordring fra danske læger: Danmark skal modtage medicinsk evakuerede patienter fra Gaza
655 Oprettet: 2025-01-16
Nej til genbrugsplads i Kjellerup
138 Oprettet: 2025-05-05
Bevar Husum bibliotek centralt i Husum
131 Oprettet: 2025-05-03