Asylcenter i Præstø - NEJ TAK!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Asylcenter i Præstø - NEJ TAK!.


Gæst

#1

2014-12-04 06:36

Få gjort noget ved de diktatoriske regimer der findes på denne jord, så var der ikke mange flygtninge

Gæst

#2

2014-12-04 09:40

Skriv under.!!

Gæst

#3

2014-12-04 12:00

På alle måder nej tak

Gæst

#4

2014-12-04 15:07

Come on!!!!! Bårse!
Peter G

#5 Asylcenter i Præstø - NEJ TAK!

2014-12-05 11:14

For at modvirke den evidente indavl, kunne vi ellers godt bruge noget nyt blod!

 

Mvh. Peter G.

Lillemarksvej


Gæst

#6

2014-12-05 17:42

Jeg mener selvfølgelig Vordingborg Kommune skal tage bedst muligt imod de Flygtninge som regeringen tildeler Vordingborg Kommune.
Jeg mener at flygtningene skal spredes bedst muligt over hele kommunen i stedet for at blive klumpet sammen på store centre.
Derfor forlanger jeg at Vordingborg Kommune udarbejder den liste over alle mulige lokaliteter i kommunen der kan bruges. Jef forlanger også at der afholdes et borgermøde i Præstø INDEN beslutningen om fjordgården træffes.

Gæst

#7

2014-12-05 20:50

Jeg har tidligere arbejdet i København, og oplevet mange kedelige ting , med de fremmede, som vi har taget godt imod og forsøgt at hjælpe.

Gæst

#8

2014-12-06 05:31

Ja plaser dog det center på Avnø, hvor der før har været asylcenter, det må da kunne bruges igen, eller hvad med, at placere det på møn, tæt v4d borgmesteren,men det vil han nok ikke høre tale, de kunne da bruge det gamle Ellens kabaret, i stedet for at rive det ned, så slap vi nok også for en øget kriminalitet her i området.
Karin

#9

2014-12-06 18:51

Så lige indslag på TV2 Øst om underskriftindsamlingen og blev vred over den egoistiske, usolidariske og hykleriske indstilling: "Vi skal da hjælpe flygtningene, bare ikke her." Hvis alle siger sådan, kan vi jo ikke hjælpe de stakkels mennesker nogen steder. Husk på, at der ikke er tale om kriminelle, men mennesker i en frygtelig nød - mange af dem i livsfare hvis de bliver i deres krigshærgede hjemlande. Jeg siger ikke at det er helt uproblematisk, men det skal vi have plads til i vores lille smørhul. Hvor er næstekærligheden, rummeligheden, hjælpsomheden og solidariteten ellers henne? Jeg siger: I SKAL VÆRE VELKOMNE, og skriver i hvert fald ikke under.


Gæst

#10 Re:

2014-12-06 19:10

#9: Karin -  

 Tak Karin.  Jeg skriver heller ikke under. Jeg byder dem alle hjertelig velkommen. Det er ikke en sø dagsudflugt de mennesker har været ude på..


Gæst

#11 Re:

2014-12-06 22:33

#9: Karin -  

 Hej karin.

Jeg tror desværre du har misforstået scopet.

Det drejer sig ikke om vi skal have et asylcenter eller ej.
Det er placeringen af centeret det omhandler.


Gæst

#12

2014-12-07 07:22

Syntes at det ikke er det rette sted ville være bedre på Avnø der har Været asylcenter før.

Gæst

#13

2014-12-09 12:52

Præstø er for lille en by til at rumme så mange
flygtninge. På et tidspunkt vil der vel også ske
en familiesammenføring, så vi lige pludselig har
det dobbelte antal i byen. Lad dette ikke ske.

Gæst

#14

2014-12-10 14:01

Først lukker man ambulance tjenesten, dernæst vores politi, så vil man have asylcenter, hvad bliver det næste. Skulle Vordingborg kassere ikke lukke, brug den i stedet, 150 asylborgere vil ikke fylde så meget i Vordingborg som i Præstø.

Gæst

#15

2014-12-10 18:34

Vi flyttede til Præstø for 7 år siden fra Glostrup v/ København. Vi fandt ud af, at Præstø måtte være det ideelle sted at bo som folkepensionister. Men ak ak nu kommer der et asylcenter overfor hvor vi bor. Vi ved af erfaring hvad dette indebærer af problemer. Så vi håber I alle må få en sidste god og fredelig jul.

Gæst

#16 Re:

2014-12-10 21:05

#15: -  

 ja, det kan jeg godt forstå, Præstø skal ikke have en asylcenter

gæst

#17

2014-12-13 15:03

Faktum er at kriminaliteten stiger steder der har asylcenter rundt om fjordgården er der ældre boliger 500 meter en skole det er simpelthen rystende at politikerne overhovedet tænker tanken om at pladsere det der