Væk med "Berlinmuren" i Teglværksskoven

Væk med "Berlinmuren" i Teglværksskoven / Beskeder / Status / Kommentarer


Gæst

#1

2014-07-29 09:30

Rigtig god ide .....
mvh lene Søndberg

Gæst

#2

2014-07-29 11:56

Jeg er fuldstændig enig i at "Berlinmuren" i Tejlværkskoven skal væk. Den er fuldstændig ødelæggende for den del af skoven som jeg er kommet i og har elsket siden min barndom.
Mvh. Finn Jensen, Skippergade 1, Nyborg

Gæst

#3

2014-07-30 19:27

Fortsat tak for initiativet
m.v.h.
Hanne Fellah

Gæst

#4 Godt initiativ

2014-07-31 19:26

Hej Jannie !
Jeg synes det er et fantastisk godt initiativ, du har fået stablet på benene.- Håber det gør indtryk de rigtige steder.
Jeg har hele foråret undret mig over, at Nyborg Kommune har kunnet acceptere dette infame byggeri.
Hilsen Birgitte

Gæst

#5

2014-08-02 18:35

jeg er simpelthen nødt til at have luft. Jeg var idag vidne til den dybt usympatiske danske dobbeltmoral og hykleri. Jeg træder nok nogen over tæerne nu, men indimellem må man sige tingene højt. En nydelig herre står idag i gågaden i Nyborg. Han råber folk an. Skriv under på at bygningen i Teglværkskoven ikke høre hjemme der i den smukke nyborgensiske natur. Der er en del der har skrevet under. Jeg kender nogen af dem. Ved at de bestiller dejlige rejser sydpå i ved Thailand, de græske øer, mallorca, barcelonske badehoteller, så tæt på stranden at de nærmest kan dyppe tæerne i havet fra Balkonen. ???? Ok tænker jeg man må gerne støde øjet i Thailand, grækenland etc. Men vi vil godt nok ikke have det svineri i vores egen andedam. Jeg undres. Hvordan kan folk skrive under med en god smag i munden?? Jeg skrev i øvrigt ikke selv under.
Bettina Hammer