Flere P-pladser Amager

Hej alle , jeg håber hermed at kunne få en masse delinger og positive tilbagemeldinger .

Da jeg er ved at være ikke kun " godt træt af " men eddike rasende over at komme hjem fra arbejde og så skulle bruge op mod en time på at finde en parkeringsplads her i området kirkegårdsvej mm . jeg bor på spaniensgade, og kender folk der betaler over 4100 kr om måneden på at få LOV at parkere ved deres bopæl....problemet er bare at de alligevel må parkere helt oppe ved grækenlandsvej fordi der bare ikke er p-pladser .

Altså når jeg på vej hjem snakker med konen og siger jeg er hjemme om 5 minutter, og hun så ringer efter en time og pørg hvor fanden man blir af, så det jo næsten svært at forklare man er kommet hjem, men altså bare leder efter en p plads .

Jeg VED jeg ikke er ene om at ha det sådan og håber nogen enten vil guide , eller endnu bedre - stå i spidsen for at få lavet en underskriftsindsamlng om at vi altså må få flere p pladser . Jeg mener....selvom ALLE burde kende problemet , selv p vagten , men der no mercy bare du holder 2 cm udover den gule trekant - det en pengemaskine, men noget må der gøres, ellers er jeg ved at være villig at opsige mit job , som udekørende tekniker , for jeg magter det ik længere . HJÆLP MIG OG JER SELV

Jeg giver med min underskrift Lasse Nielsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.