Fastholdelse af Ditte som sundhedsplejerske for småbørnsgruppen

Der er ikke været megen stabilitet indenfor sundhedsplejen i Låsby i en længere periode. Flere familier har stiftet bekendtskab med flere forskellige sundhedsplejersker igennem en enkelt barsel. Der har været en generel frustration og fortvivelse hos småbørnsfamilierne over denne mangel på fastholdelse og struktur.
For ca. et år siden blev Ditte ansat til at varetage området. Ditte har ikke bare givet stabilitet, men skaber også nogle ramme for både forældre og børn, som mange nok har savnet igennem længere tid. Ditte har en yderst behagelig måde at tilgå familierne på og man føler sig altid i øjenhøjde med hende. Der er ingen tvivl om, at hun er meget kompetent, men endnu vigtigere så udstråler hun en omfavnende ro, som er meget imødekommende og tillidsskabende.
Det er derfor også med stor fortvivelse, at vi nu hører tale om omstruktureringer indenfor sundhedsplejen i kommunen og med disse risiko for at vi mister Ditte som sundhedsplejerske på småbørnsområdet. Vi vil derfor med denne underskriftsindsamling udtrykke vores dybeste ønske om, at vi beholder Ditte som sundhedsplejerske for småbørnsfamilierne. Vi er bekendte med, at det også er Dittes ønske at blive i netop denne stilling.

Jeg giver med min underskrift Mette Thomsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.