Et fair frokosttilbud fra Stevns kommune!

Et ordentligt tilbud   - som er fair for ALLE!

Til Stevns Kommune

Vi forældre i Nord-Stevns mener ikke, at kommunens aktuelle tilbud om frokostordning er fair! Hvorfor? Fordi et ”ja” til frokostordningen vil kræve ekstra arbejdskraft af vores i forvejen til det yderste pressede pædagoger. Og det vil tage pædagogiske timer fra vores børn. De har fortjent bedre – både børn og pædagoger! Grænsen er nået – vi vil ikke finde os i et forslag, der lægger op til endnu mere pres på institutionerne!
Giv vores børn og pædagoger en ordentlig hverdag i institutionerne; mens vi arbejder. Vores børn er Stevns fremtid og værd at investere i.
Giv os et fair frokstordningstilbud, så der reelt er noget at tage stilling til! Nuværende tilbud er tarveligt for alle parter: Rigtig mange af os ønsker en god madordning til børnene – men hvem ønsker institutioner under endnu mere pres?
Det må vist være en ommer, Stevns Kommune?

Underskrevet forældre fra Lodbjerggård, Lærkehuset, Strøby Børnehus, Klippinge Børnecenter

Breakfast-For-Kids-Clipart-for-kids-facts-children-healthy-eating-rhyoutubecom-family-education-series-learn-table-manners-youtuberhyoutubecom-family-Healthy-Breakfast-For-Kids.jpg

Stine Bisgaard Roed og Maja Halberg    Kontakt forfatteren af dette andragende