Drop virtuel undervisning!

Siden midten af marts har elever på Aarhus’ ungdomsuddannelser stort set ikke været fysisk i skole. De har ikke fået ordentlig undervisning, og har heller ikke set deres klassekammerater. De nye elever har ikke fået mulighed for at få en god start på deres uddannelse, de har bare skulle starte virtuelt. Det er en helt forkert prioritering at lukke ungdomsuddannelserne som det første, for vi ved at den virtuelle undervisning har store konsekvenser fagligt og socialt. Det gælder i den grad, hvis dit første møde med gymnasiet bliver over en skærm. Eleverne har fået nok! Dette kommer til at have konsekvenser for resten af elevernes gymnasietid, hvis politikerne og myndighederne ikke snart skifter kurs. Er du enig? Skriv under!

Jeg giver med min underskrift Peter Hove tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.