Drop virtuel undervisning!

Siden midten af marts har elever på Aarhus’ ungdomsuddannelser stort set ikke været fysisk i skole. De har ikke fået ordentlig undervisning, og har heller ikke set deres klassekammerater. De nye elever har ikke fået mulighed for at få en god start på deres uddannelse, de har bare skulle starte virtuelt. Det er en helt forkert prioritering at lukke ungdomsuddannelserne som det første, for vi ved at den virtuelle undervisning har store konsekvenser fagligt og socialt. Det gælder i den grad, hvis dit første møde med gymnasiet bliver over en skærm. Eleverne har fået nok! Dette kommer til at have konsekvenser for resten af elevernes gymnasietid, hvis politikerne og myndighederne ikke snart skifter kurs. Er du enig? Skriv under!

Ved at underskrive giver jeg Peter Hove tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.