DANSENS HUS I ROSKILDE

D1139618-6D79-4AD6-856E-AFB72F907FFB.jpegHJÆLP SALSA LATINA MED AT SAMLE UNDERSKRIFTER TIL FORDEL FOR AT FÅ ET DANSENS HUS I ROSKILDE!

I Roskilde elsker vi at danse. Foreningen Salsa Latina er et stærkt bevis på dette.

Salsa Latina består af 600 medlemmer fordelt på 25 hold.

Da foreningen ikke har egne lokaler, bookes der tid på de lokale skoler. Dvs. til alle lektioner skal der ryddes borde, stilles anlæg op mv. - og naturligvis sættes på plads igen. Derudover kan vi ikke være sikre, da lokalerne jævnligt skal bruges til andre formål. Vi danser lige nu både i billedkunst lokale og SFO.

Foreningens store drøm er et DANSENS HUS i Roskilde. Vi danser allerede nu salsa, bachata og standard/latin. Med et Dansens Hus kan vi være med til at fremme danseglæden for rigtig mange mennesker i Roskilde og omegn.

Iben Blum, Salsa Latina    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Iben Blum, Salsa Latina tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.