Mogens Palles og Brian Nielsens Danish Fight Night skal tilbage på landsdækkende tv nu!

www.danishfightnight.com

Mogens Palle har i årtier arrangeret boksestævner, hvor kampe har indskrevet sig i idrætshistorien. Hvem husker ikke boksere som Jørgen ”Gamle” Hansen, Ayub Kalule, Gert Bo Jacobsen og ikke mindst Mikkel Kessler. Alle har de bokset store titelkampe i Mogens Palle-regi. For sit virke som mangeårig boksepromotor blev Mogens Palle i 2008 optaget i International Boxing Hall of Fame.

11009370-42125461254462546145464564.jpg

Mogens Palle er siden gået sammen med Brian Nielsen, og arrangerer nu stævner under navnet Danish Fight Night. Under dette samarbejde, er Lysende boksetalenter trådt op i ringen som professionel, og på fornemmeste vis vist deres talent. Der kan nævnes boksere som Oliver Meng, Ditlev Rossing (WBC World Youth Champion), Sarah Mahfoud, Enoch Poulsen (IBF World Youth Champion), og Jeppe Morell.

Dansk professionel boksning skal tilbage på landsdækkende TV. Mogens Palle og Brian Nielsen har bygget en boksestald op af høj kvalitet. Boksere af den kaliber Danish Fight Night kan byde på, fortjener at blive vist frem for hele Danmark.

Når tiden er kommet til titelkampe, skal kampene ikke live streames, de skal sendes live på landsdækkende tv, både for boksningens skyld men også for de dygtige bokseres skyld som hver dag træner hårdt.

Det er på tide at dansk sport igen får plads i den bedste sendetid, også når der ikke lige er en vigtig fodboldlandskamp. Danish Fight Night er et fremragende bud på, at boksning igen skal vises frem for hele Danmark. I 1980erne og 90erne sendte TV2 og senere TV3 Mogens Palles boksestævner på deres hovedkanaler. Især i 1990’erne var der intet som en fredag aften når der var boksning i fjernsynet.

Mener du også at Danish Fight Night skal sendes på landsdækkende TV, så skriver under nu! På den måde kan DU hjælpe med, at lægge pres på de danske tv-kanaler for igen at vise det bedste fra dansk professionel boksning.

ImageGen.jpg