Bevarelse / Genetablering af bambusgården. Roskilde

Der er UNDERSKRIFT indsamling både her og i BAMBUSGÅRDEN i Roskilde for at denne skal BEVARES ELLER GENOPBYGGES, de har atjålet roskildes ældste fristed, den har ligget der altid, og den er en DEL af Rønnebærparken/Æblehaven. de fratager godtfolket deres fristed, som de selv forærede dem for 28-29 år siden, da folket ikke længere måtte stå ved købmanden, og nu tager de det fra dem. skal VI tilbage til købmanden og stå foran børnehaven ? hvor skal vi gå hen ? Fristedet Sdr ringvej er IKKE en mulighed ! VI vil have VORES sted tilbage! mange af OS er opvokset der nede, det løber i VORES blodåre det er VORES andet hjem. der MÅ og SKAL være plads til os skæve EKSISTENSER!

så til jer der kan og vil støtte op om vores sted, hop ind og smid en underskrift, og vi vil prise os lykkelige og kvitere med et tak fra hjertet af

Louise Jensen og Carina Rasmussen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Louise Jensen og Carina Rasmussen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.