Bevar skærbæk Motocross Bane!

En artikel i JV står der at nogle vil nedlægge motocross banen, for at lave en bane til at skyde med softgun, så børn og voksne ikke længere vil kunne få glæde af at kunne komme til Skærbæk motocross bane mere og hygge sig der og få nye bekendtskaber. Banen har eksisteret ca fra 1990'erne så børn og voksne kunne komme og køre og hygge sig på amatør plan, uden de har skulle betale licens til noget. Hvor havde de så tænkt sig at vi skulle køre, når jorden i forvejen er forurenet, og pladsen bl.a er blevet brugt som losseplads af jord, sand fra da kommunen byggede og gamle slagger fra speedway banen som de bare har kørt der om!

skriv under så banen kan bevares så fartglade børn i alle aldre og voksne ka beholde glæden i banen!!

Ved at underskrive giver jeg Thomas B tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.