Bevar Reva Hjørring

Sæh udvalget (Social,ældre og handicap) har i deres reduktionskatalog, som er en liste med spareforslag, bl.a nævnt at de kan spare nogle penge vel at lukke Reva på Fredrikshavnsvej, og det er vi mange der er kede af. Vi er mellem 40 & 50 personer i beskyttet beskæftigelse og 2 i flex job, og  det vil være svært for mange af os at finde et nyt job, hvor der kan tages hensyn til vores handicap, vi er mange der har været der over 25 år, jeg har selv været der i 32 år den 7/7, så jeg vil naturligvis blive ked af det hvis de lukker os

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.