Bevar Kolt Ungdomsklub (KUK)

Som en del af Aarhus Kommunes sparekatalog ønsker kommunen at spare tilskuddet til FO-klubberne i Aarhus Kommune væk. Dette vil betyde en lukning af Kolt Ungdomsklub (også kaldet KUK), som vi kender den i dag, da vores drift er afhængig af den kommunale støtte vi får! Besparelserne vil træde i kraft fra 2024.

Vi håber derfor på din underskrift, så vi kan råbe politikerne i Aarhus Byråd og Aarhus Kommune op. Vi vil kæmpe for at sikre, at Kolt Ungdomsklub sammen med de 16 andre FO-klubber i Aarhus Kommune fortsat kan eksistere og skabe fristeder for kommunens unge mennesker!

Læs spareforslaget her, hvor det også er muligt at indsende høringssvar: Sparekatalog for Kultur og Borgerservice | Høringsportalen - Aarhus kommune

Kolt Ungdomsklub

KUK_logo.jpg

Lisbet Bøgh Frandsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Lisbet Bøgh Frandsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.