Bevar Køge Børneasyl

Det er med grædende hjerte, at vi konstaterer at politikerne i Køge Kommune, har besluttet at lukke en af Danmarks ældste børneinstitutioner. En bevaringsværdig institution, et varemærke for Køge og et sted som har givet så mange børn et godt fundament for deres liv. De har et ry for at kunne rumme børn, der ikke rummes andre steder, et ry for at kunne skabe yderst pædagogiske og velfunderede trygge rammer for alle slags børn, en folkebørnehave i navnets ånd.Hjælp os med at bevare Køge Børneasyl så vores børn fortsat kan trives og udvikles i trygge rammer med nærværende og dygtige pædagoger.  Hjælp os med jeres underskrifter, så vi sammen kan fortælle politikerne, at det ville være en skandale at lukke dette fantastiske sted.

Forældregruppen i Køge Børneasyl    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Forældregruppen i Køge Børneasyl tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.