Bevar Karins Pølsebod

FB_IMG_1694366930015.jpgDenne underskriftsindsamling er til støtte for bevarelsen af Karins Pølsebod i Vejle. Pølsevognen har eksisteret i 68 år, og nu vil Teknisk Udvalg i Vejle Kommune lukke pølsevognen i stedet for at finde en ny placering i fællesskab med ejerne. Skriv under, så vi sammen kan råbe kommunalpolitikerner op og gøre dem opmærksomme på, at det ikke blot er en god og velfungerende forretning, som de lukker for, men også et stykke af vestbyens historie, som man fra den ene dag til den anden vil fjerne fra landkortet. Ejeren Annedorthe Staun Jensen, som er anden generation efter sin mor Karin Staun Jensen, får ingen kompensation fra kommunen, som blot har opsagt lejemålet. Annedorthe skal derfor selv fjerne pølsevognen og betale alle udgifter i forbindelse hermed. Ikke nok med det, så mister hun sit livsværk, som hun har drevet med ånd og sjæl hele sit voksenliv og står tilbage uden noget som helst.

Skriv under nu, så vi kan vise Vejle Kommune, at dette er en uretfærdig og tarvelig måde at behandle en borger og god erhvervsdrivende i kommunen.

Jeg giver med min underskrift Jacob Pilar tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.