Bevar hjemmepasningstilskuddet på Bornholm

DSC_3623.JPG

I august 2017 skrev Malene Kofod til daværende borgmester Winni Grosbøll med et forslag om at gøre brug af dagtilbudsloven kapitel 16, pasning af egne børn. Hun indsamlede den gang tæt på 200 underskrifter digitalt, og fremlagde sagen for medierne. Hendes hårde arbejde bar frugt, og nogle få heldige familier har hvert år kunnet modtage hjemmepasningstilskud i en begrænset periode.

Nu 4 år senere står det til at blive sparet væk - vi er flere der er meget berørte af det, for som Malene så flot argumenterede den gang, så skal bornholmske børnefamilier have frihed og mulighed for selv at vælge deres livstil og værdier. Lad tilskuddet følge barnet.

Hjælp os med at råbe politikkerne op, og vise at de prioriterer helt forkert ved at spare på vores små bornholmeres velfærd.

Jeg giver med min underskrift Carola Bejerholm tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.