BEVAR. GAMLE CARLSBERG LAGER-ØLLEN

BEVAR GAMLE CARLSBERG LAGER-ØLLEN! Carlsberg-Tuborg-bryggerierne forsøger endnu en gang i nattens mulm og mørke at lukke en af deres mest klassiske kultøl ned - Gamle Carlsberg Lager. Gamle Carlsberg er ellers bryggeriernes ældste øl, brygget lige siden Carlsbergs grundlæggelse i 1847. I modsætning til nye, 'smarte' designerøl som Carlsberg 1883 er Gamle Carlsberg altså et stykke ÆGTE dansk kulturhistorie på flaske - og samtidigt en dejlig, smagfuld, gyldenbrun 'voksenøl', der elskes af mange på værtshusene og frokostrestauranterne henne om hjørnet i de danske byer ... Skriv under her, hvis du vil protestere imod, at Carlsberg-Tuborg holder op med at brygge deres ældste øl, som i det mindste bør bevares på samme måde som Rød Tuborg, der brygges hvert forår som en sæsonøl. VI VIL HAVE GAMLE CARLSBERG TILBAGE, TAK!

Ved at underskrive giver jeg Lajla Aurbakken tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.