Bevar Fjordlandskolen afdeling Dalby

IMG_3990.jpeg

Skolen, SFO'en og Klub Himmelblå i Dalby i Frederikssund kommune er et vigtigt samlingspunkt for lokalsamfundet omkring. Ved at lukke disse, vil man også lukke et lokalsamfund. Det vil have stor negativ effekt på handelsliv, idrætsliv, foreningsliv, huspriser og vil ikke tiltrække nye borgere til Hornsherred. Det vil have stor betydning for de børn, der går på skolen og profiterer af et nært og trygt læringsmiljø. Derudover vil lukningen medføre et unødvendigt stort pres på de omkringliggende skoler i området, som i forvejen har et stort elevtal pr klasse.

Med min underskrift bekræfter jeg, at jeg ikke ønsker, at Fjordlandskolen afd. Dalby, SFO og klub lukkes.

Randi Brun Petersen på vegne af Styregruppen for bevaring af skolen i Dalby    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Randi Brun Petersen på vegne af Styregruppen for bevaring af skolen i Dalby tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.